|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| ja d har jag men kör med enkel WG så det blir väl lite läckage mellan dom 2 delarna...sen är det ju inte optimalt utformat för det är mitt färsta grenrör. | |
| Ok, du har inte några bilder på bygget? Vore kul om du hade någon ;) | |
| Jo ja har lite bilder...ska bara hitta nånstans o lägga upp dom! | |
|
Blir bra! Du har wg från bäckis/andreas? Går det at ställa dom ennu lägre enn 0,55 bar? |
|
| Ja ja köpte WGn av Bäckis, fjädern i den va för 1bar då men jag bytte till en mjukare fjäder så det hamnade på 0.55bar ist. | |
|
Takkar! Köpte du fjäder från honom också? |
|
| nej fjädern fixade jag på jobbet...har nog en extra nånstans tror jag. | |
| Har skickat en mail til din adress i profilen. ;) | |
|
Länk |
|
| Bilder på bilen i länken ovan! =O) | |
| Kör du WG til friluft? | |
| Vill ju njuta av vrålet! ...men det ska fixas när tid ock ork finns! =O) | |
| Mrquickzilver: Kul att du har fått hyffsad ordning på grejjerna nu! Tänkte passa på att fråga dig om det var lätt att vrida kompressorkåpan på turbon (ser ut som du har gjort det)! Är det bara att lossa bultarna och vrida, eller sitter det styrstift m,m ivägen? | |
|
Hmmm trycka igenom LMM... Är det så bra? |
|
|
Nei.. Lmm lekker som F.. Det ser man godt når turboen er dårlig.. Tro meg.. ;) Min LMM står på trykkside, og det renner olje av den etter litt leking.. Turbo, grenrør og electromotive tec3 er på vei :) |
|
|
Bara att lossa bultarna o vida kompressorkåpan! Vad e d som säger att lmm ska läcka...tycker der funkar bra o trycka i genom den!? ...svårt o kolla d när d bara laddar på 2ans växel o uppåt!? |
|
|
Förstår inte varför man trycker igenom? Borde ju få helt fel signal.. |
|
| Ja trycker igenom lmm för ja inte hade plats för den nån annanstans, funkar bra än så länge. Men den ska ju bort helt sen när jag bygger vidare... | |
| Får du inget ladd i ettans växel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.