AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.256

E36 eller E46`?

Sida 2 av 2
Kan ju va så Grodan men då borde han inte ha försökt hänga med upp till 200kmh för att sedan försvinna i bakrutan. Kan ju bara dra den slutsatsen eftersom det va han som låg å stressade mig till att öka farten innan.

Varför åka sakta när man kan åka fort!
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Jag skulle tro att han släppte av när det började gå uppemot 200 blås, har hänt mig massor med gånger att folk som vill dra mot mig som sedan släpper av när det börjar gå för fort. Enligt bmw:s siffror så ska iaf en 328 e46 toppa 240 km/h medan din ska toppa 233 km/h. Så om båda bilarna går som de ska så borde det vara han som drar dig, såvida inte din bil är duktigt trimmad vill säga.

Mvh Jens
BMW CS # 5080

Min bil: Länk
Skulle i princip kunna köra ifrån många med min vinterbil. Folk som bara vill gasa på till kanske 150 tycker jag e patetiskt. Vill man rejsa så ska det ju vara fullt ut.

bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
raceman28; ...hallo !!...hva er egentlig straffen for å kjøre i 150 Km/t +++ i Sverige ?
Kanskje vedkommende i den E46 328i hadde lyst til å kjøre sin BMW også i morgen :-)

"Freude am Fahren"
Ja har man otur får man lite böter , men har torskat ett par gånger i högre fart å klarat mig med varningar.

Alltså E46 ser biffigare ut än E36, men E36 för sin ålder så har den ett oslagbar utseende. Men räcker inte till för att jämföras med E46 ;-)
Co
24
Concilion
325i Coupé -93
*skratt*
Altså bmwE9, det var ju inte meningen att inlägget man drog upp skulle vara irriterande eller så. Men med närmare eftertanke så behåller jag nog min gamla E36:a framför den andre. Just pga den kantigare formen=) Men alla har sin smak och det är bara att respektera, dvs. även jag=)

Ang. 325 Vs 328:an.
Beror ju helt på vem som kör bilen osså. Har en god vän som blåser vassa saker mer sin SAAB 900 -95:a. Men då är han ju en djävul på växelspaken. Så sätter man ett offer i en 328:a och en advanced i en 325:a? Well.. saken klar om resultatet oavsett mätningar=) Men som sagt, we all live in a yellow submarine. dvs. äger BMW, så varför bry sig.

En BMW i garaget är bättre än tio i skogen.
Visa användare
48
West
325 Coupe -92
NorrortRacing
E36 tycker jag ialla fall är så vacker, vet inte vad det är med den modellen, men den är precis i min smak! stilren, E46 är ju lite rundare i formera men den är också väldigt fin.
West! Vart vända sig om man vill köra fort i norrort?

Burberry
E36 och e34 är bmws mest lyckade karosser genom tiderna.
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Burberry; neida...det er helt klart at det er E9, E24, E30, E31, E38, E39, E46 og E63 som er de mest vellykkede karosseriene gjennom tidene ;-)

"Freude am Fahren"
Burberry
BMW E9; titta på e34an, från 88 fram till idag är den relativt modern. Du kan inte säga att e30 ser modern ut.. Den ser närmast ut som från medeltiden. E36 är nog den mest moderna bilen i världen för sin ålder. Kolla bara på formgivningen och fronten..
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
E34 är bland de vackraste bilarna BMW har gjort, jag tittar fortfarande efter en svart, sänkt, E34 med djupa 18", men som sagt E46 tar hem The Grand Slam.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.