|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Så Jesperado är killen som skall klappas medhårs :) Eftersom jag nu tänker lägga i växeln för att leta sponsorer så kanske en stor banner på sidorna med SBP kunde var vara grym :) |
|
|
Det kanske inte hjälper mkt, men finns ett pågående projekt med en Saab turbo motor i en Porsche 911! =) Du kanske kan få lite hjälp om det är nånting som strular, verkar vara seriösa grabbar! Länk |
|
|
JohnnyB> Hej! Jo jag har sett dessa gossars framsteg. fin sida har de också. (Har faktiskt levererat ett par delar till deras bygge. Om du lusläser så kan du se lite ordvitsar som avslöjjar "Z" garaget) Funderade själv på en 911 som värddjur från början. Efter en liten check på reservdelspriser och tillgång på beg. marknaden så drog jag dock öronen åt mig. (Planerade faktiskt att bygga racer på en 930T från början. Med orginalmotorn bör tilläggas) Kontentan är att man får mindre för pengarna när det står Porsche på delarna (förutom bromsar som är outstanding) |
|
| Jag är med på Creds också :) :) schyssta killar...... | |
|
Aha. Världen är liten ser man :) Beg. markaden för Z3 är bra altså ? ;D Hoppas att du får allt att lira ihop, då kanske man får se den på blackrace i Gtb i sommar! |
|
| Blackrace ja, där räknar jag med att kunna köra lite iår. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.