AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.705

Ögonlock JA/NEJ?

Sida 3 av 4
Helt klart är det snyggt och gör e30 mycket vassare.
haimaul
Jag tycker att ögonlock är skitfult och jag blir bara mer och mer skeptisk till all styling med åren. Men så har det inte alltid varit. Jag minns i London 1985 såg en gräddvit AMG- eller kanske Koenig-stylad MB SEC med guldfärgade fälgar, och tyckte att den var rätt fräck. Eller alla de tidiga Porsche 911 som byggdes om med 935-front, Grupp 5-vinge osv. i äkta plast under samma decennium. Dem tyckte jag också var fräcka då...

Tycker du att det är snyggt med ögonlock ska du givetvis sätta det på din bil, men tänk på att det är bra om de går att demontera utan att bilen behöver lackas om, annars kanske en framtida köpare backar ur.

Sen förstår jag inte denna rädsla för att diskutera smak som ibland märks på detta eminenta forum. Man måste väl få argumentera om det lika väl som om, säg, vilket sportluftfilter man tycker är bäst på just sin bil. Jag är personligen stenhårt för originalskick numera, men lyssnar gärna på nån som vill ha DTM-pipor, 19-tumsfälgar med 30-profildäck och typ dubbla överliggande Rieger-paket på sin 518 från 1990. Och det just för att jag inte fattar hur man kan vilja det. På samma sätt skulle jag lyssna på nån som säger att min bil är aptrist för att den inte har lila plyschklädsel och argumentera för svart sportskinn. Jag skulle inte döda diskussionen med att säga att alla tycker olika. Kom igen, smakdiskussioner är ju jätteroligt!

Why pamper life's complexities
When the leather runs smooth on the passenger seat
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
ahh kom igen nu ge er att ni alltid ska hoppa på all styling ,BMW är den största lego bilen som finns de är till för att stylas de stylades långt innan andra bilar , det är ingen Bently om ni tror det så att det ska va stilrent , gå genom tråden en gång så ser du att de flesta som är emot det är de som har fulaste bilarna här o tvärtom (E-30) pratar jag om
Sp
26
SpeedAbuser
BMW 323iM -86
Jag röstar för! Tycker personligen att e30 blir mer aggressiv med ögonlock. Dock bör man ha lite övrig styling om man funderar på ögonlock, på en i övrigt helt originalmässig bil ser det bara löjligt ut.
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Tycker att ögonlock till E30 är ganska så Ok. men tycker det är grymt fult på en E36a.
Smaken är som baken.
Jag är rätt splittrad. Men ska inte ha de på mig.
Ska satsa på Angel eyes. Mkt MKT. snyggare ! :)

/Johan
____
Länk
Pimp Cruisers Sthlm
Re
456
Real Power
e28 528i -83
Ögonlock som kommer i vägen för strålkastaren är olagliga! Min bil har varit inne på ombesiktning för det efter en flygande besiktning.
Re
456
Real Power
e28 528i -83
Det kan dock se helt okej ut på vissa bilar! Avgör själv!!
Ögonlock är skitsnyggt. Ger en mycket "argare" look. Men som sagt och skrivet. Smaken är som baken!

// L
st
103
starkfredrik
525i Touring M -04 E39
ögonlock är skitsnyggt, bilen blir som en helt annan bil
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
På E30 tycker jag nästan det är ett måste!
På E36 tycker jag i nuläget att det är bättre utan!

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Min M3:a: Länk
Visa användare
61
Henke325
Bil Lös
Det sitter ögonlock på min kärra, och dom satte där när jag köpte den men jag ska ta av dom idag, dom passar faktiskt bra men jag tycker att det blir för mycket styling så det får räcka med det som är.
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Ögonlock är fult på alla BMW´er och nej BMW´en går heller inte snabbare med ögonlock...det var dagens svenske øvelse :-)

"Freude am Fahren" - BMWCCN #5553
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Tror fan den går fortare...

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Min M3:a: Länk
ormen
Lika fult som NEON! Vad f-a ska det vara bra för? Sådant hör hemma i "bushen" och på Hisingen...

Alltså, alla ni som stylar sönder era E30, E36 mm. eran nummerplåt bör vara: F.D. 240-STYLIST
Ma
146
Marconi
Bmw 320i-92
Ögonlock e36 = Definitivt

Hur snyggt som helst!!
ni
145
nicolas
M3 e36 limo 435 im m3 e46
samma här ser förj*vligt ut

tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!!
Ge
24
Genne
325i -92
På e36 är det grymt snyggt... däremot tycker jag det inte ser så himla snyggt på e30.

Live the dream. Buy the car and then drive it like you stole it.
Ögonlock är SKITFULT på ALLA bilar!
Så otroligt urlöjligt urtöntigt störtfult!
M.V.H.
Kalle m.fl: smaken är som baken..

Fult att racka ner på vad andra tycker, finns det flera som tycker så om de o de så ska man ju inte lägga sig i och försöka ändra på de..
(för man har en smaklös bil själv tänkte ja skriva..men men..)

Man får väl tycka olika
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.