|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
ska kolla lite vad ni tycker om ögonlock...då menar jag vad som passar på min bil..(323i-84) se bilden...klip ut och klistra in och sedan sudda mellanslagen mellan e--e i free... komentera om jag ska ha ögonlock eller inte....och i sånnafall villka?? bild---->Länk ewebs.com/hampzz/Photo007.jpg ///Dont Force Me i Can Explode\\\ | |
|
hum...mysko där med länken.... h t t p : / / w w w.freewebs.com/hampzz/Photo007.jpg ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
Inga ögonlock alls är absolut snyggast. |
|
|
mm jag gillar inte ögonlock inerst inne men den kanske skulle se mycket argare ut med sånna?? finns en lång som e ganska okej... ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
| Inga ögonlock! | |
|
Utan! -- fjalar |
|
|
Helt klart ögonlock... kolla på min... Länk --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
ojdå :) man såg visst inte ögonlocken så bra där.. --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Utan. Gillar inte ögonlock på e30 |
|
|
absolut med klart snyggast och coolast |
|
|
Ögonlock är något det fulaste man kan utrusta sin bil med. Totalt smaklöst. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Smaklöst? Smak är väl egentligen odiskuterbart? Om X tycker att med är snyggare än utan så har han ju aldrig fel eftersom det är hans smak, Y tycker tvärtom och har rätt han med. Så att säga att andra är smaklösa är att säga att de inte bryr sig, vilket troligen ingen av de som har ögonlock på sina bilar kvalificerar in till, då de bemödat sig med att sätta på dem på bilen och alltså tyckt att det är snyggt, alltså har de smak, sen om den inte överensstämmer med din gör dem inte till smaklösa. Min smak säger att bilen bör vara utan. snyggare, och dessutom lagligt. |
|
|
menade mer som vad snyggt på just min bil...inte vad alla tycker om dom på andra eller sina egna.... tror det blir utan om inte många till skriver med.. ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
| Vad tycker DU blir snyggt är väl vad som är viktigast? Skit i vad alla andra tycker, det är ju DIN bil? | |
| Betänk att även de fulaste barnen är vackra i föräldrarnas ögon... | |
|
det är juh betydligt fler ögon än mina som ser bilen... ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
Ögonlock är fult på ALLA bilar. Åtminstone har jag aldrig sett en bil där det varit snyggt. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Jag har ögonlock på min bil för jag själv vill ha det. sen vad andra tycker det skiter jag i. En så länge har jag bara hört positiva komentarer. | |
nizze1985 |
Klart du ska ha ögonlock. Nu när du har börjat styla bilen kan du inte sluta :) Keep up the good work! |
djhenk |
Jag tror att de flesta designers på nästan alla bilföretag står inför ett ställningstagande när det gäller frontens utseende och om nu "ögonlock" hade varit ett säljande drag i en bils karakteristika så tror jag att man designat den där "dåsiga" looken redan från fabrik. Jag tycker att bilar är snyggare UTAN ögonlock. Däremot finns det ju andra facelifts man kan göra! Lycka till! /Henke |
|
Kalle: tack den värmde :) nu vet vi ju förståss alla här inne att du är partiledare för "Malmö´s Antistylingparti" :) En e30 ser rätt mesig ut utan ögonlock Länk lite skelögd typ... :) :) --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.