|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Min gamla 320i E30 när grenröret gick av på motorvägen, då var det trevligt att dra till varvstoppet, då lät det kan jag lova. På vägen hem fick man nästan ont i njurarna och alla hästar/kor som stog och betade på ängarna flydde i all världens panik!!! hehe Mvh Patrik 325i -92 |
|
Bengt-Magnus W |
De gamla motortorpedbåtarnas Isotto-Fraccini W18 mullrar fint. Bland bilar gillar jag mest Porsches Boxer och givetvis Big Six. Jag såg/hörde på dragracing en Volvo PV med kompressormatad B23 på 600 hk. Detta motorljud var inte vackert men mycket speciellt: ilsket, ettrigt genomträngande smattrande. Fort gick det =) |
|
Kan bara hålla med Matskoolio.... En McLaren F1 som varvar ur låter helt sagolikt. Har oxå åkt med nåra varv runt Mantorp...helt otroligt. Bilen är så grym ... ...motorn kommer ju från Bmw så... |
|
|
Gå in på www.hamann-motorsport.de , ladda hem shockwawe player (om ni inte redan har den) och lyssna på Z8:an eller M coupé:n //Manuel |
|
Roffen |
LAMBORGHINI CON.... i HÅÅÅÅÅÅÅÅÅRD AKZZ wooooow!! |
| VW VR6 med öppet filter och sportsys.. köres med fördel genom tunnel på fullgas med öppna rutor *ler, bara ler* | |
swemho |
Borde man inte kunna bygga om en av M3 GTR vagnarna lite som var med i AMLS och kan den ställa upp i STCC ? Skönaste motorljudet i en Ferrari 355, aaooow |
| min gamla colt 1.6:a....*asg* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.