|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Okey, brukar det ta lång tid innan man får svar när däcken levereras då? Så här stod det när ja kollade hos dom: Tyvärr kan vi inte ge dig ett exakt leveransdatum; ni får svar, så fort vi vet Bara vänta och hoppas det går fort och att däcken finns hemma kanske! |
|
|
Så fort däcken går ut från deras lager så får du ett mail med leveransdatum. Detta kan dock dröja, om de inte har däcket i lager. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Okey, får hoppas att det går bra iallafall. Man är ju lite nervös eftersom det är första gången man beställer så här på nätet. Lite synd att man inte kan kolla i lagret vilka däck som finns hemma, isåfall kanske man hade valt ett annat däck, dim för snabbare leverans. |
|
|
Däckonline hade tyvärr inte ps2 i 255-45-17 :( Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Beställde precis 2st Uniroyal RainSport 1 255/40 ZR17 94W mit Felgenrippe på dackonline.se Får se hur dom blir på bilen... Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Glömde, på däckfirma ville dom ha 2700 per däck, på dackonline.se kostar dom 1550 per däck. Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
nyligen handlat på däckonline för andra gången... inga problem bara gott att säga om dom.... bra priser och snabb leverans.....M3 |
|
|
För mig tog det tio dagar från beställning (betalade samma dag) tills däcken låg på postkontoret och kunde hämtas. Helt OK att vänta de dagarna för att tjäna 800 kr/däck, även med monteringskostnad är det en rätt stor "förtjänst"! Har inte monterat däcken ännu, men förutsätter att de är OK! (Pirelli P7 tillverkade förra året v. 17/18 och gjorda i Tyskland) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
b97_knl: det beror nog på att dom inte tillverkas i den dimensionen :) I mitt fall så tog det 7 arbetsdagar från beställning till leverans. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.