|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
Dragan525 |
OOOOOO :) så jäkla brutal!!!!...nu har jag tappat lusten att köra min 525:a *hehe*.... MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Läcker som f*n! Men det skulle va kul att se E60 i andra färger än Grå/silver och Svart. /Lazze Länk |
|
Dragan525 |
Svart hade varit mitt absoluta första val :) MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Kul att den får "egna" backspeglar! Blev orolig ett tag:) Nicke |
|
|
Grymt läcker! Skulle nog kunna skiljas från min vänstra hand för en sådan :) Om jag fick beställa en ny skulle det dock inte bli silver utan nån mer udda färg. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag tycker den är FUL. Konstigt att alla här verkar gilla den nya designen. Allt nytt är inte nödvändigtvis bättre än det gamla tycker jag. Tycker dom gamla karosserna är mycket mer brutala och känslan är även brutalare eftersom allt nytt blir för datoriserat och komfortabelt, speciellt när det gäller M-bilarna. | |
|
Den är väl OK. Silver är SÅÅÅÅ tjänstebils-S60 och går därför fetbort. -- fjalar |
|
mafia_shq |
vill ha! riktigt fet e den ser ut som ett spjut! |
|
Grym design!! brutal front! Högerfilen som gäller om en sån dyker upp i spegeln :-) Hoppas dom säljer som smör så man kan köpa en om sisådär 8 år kanske Hi Hi!! Åka utan tak e gött!! |
|
ErikNilsson |
Är det bara jag som tycker att ///M (framför femman) på bakluckan verkar sitta lite snett??? Den horisontella linjen under (den ovanför nummerskylten) borde väl gå i linje med ovankanten på bakluckan? /Erik |
Zafiro |
Brutalt snyggt Go Bangle GO |
| Ge mig! Helt otrolig vagn det där. | |
Dragan525 |
Någon som vet vad den kommer att kosta? MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
Zafiro |
RS6 och E55 kostar vä mellan 850-900.000kr, nya M5 lär väl hamna där med. |
|
Jag har varit lite tveksam till nya 5 och 7 seriens design men bilar som nya alpina B7 och m5an väcker ett HA begär för dem e ju så grymt läckra! Har du råd att inte åka Bmw?? |
|
|
Ärligt talat så tyckte jag den var ful förut. Men nu har jag börjat gilla M5:an mer & mer. Men inte är det lika vacker och brutal som E39:an. Fast bättre vägegenskaper och 0-200 på 13sek kompenserar det :) |
|
|
Fler bilder: Länk Wow! Notera högupplösta bilden på motorn! |
|
|
Tack Gustav. Speglarna har väl blinkers inbyggde, som modet föreskriver;) Bagageluckan har blivit snyggare, mer homogen på nåt sätt. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Ser hur läckert ut som helst....om man baaara.... :) Men är det bara jag som tycker att motorutrymmet är i tristaste laget? Nä vore roligare om BMW gick sin egen väg istället för att haka på kåp-stuket från Mercedes och Audi. Kolla bara på S50 3.2, där har man lagt ner lite tanke på att det ska vara vackert även under locket! /Andreas |
|
mafia_shq |
Gustav , sluta o länka fler bilder vi bara lider mer o mer :D snart blir man m5 sjuk hehe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.