|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag skulle bara påminna er om banträffen på Knutan den 25:e! Hoppas på fint väder och att 518TIC-en överlever min misshandel! MVH Sandor S. | |
|
Dagen är inskriven i kalendern, men tyvärr är inte e28an på långa vägar klar :-( Funderar nästan på att införskaffa en banträffs bil...så man inte glömmer helt bort hur man svänger med en bil. /Pelle |
|
|
Jag kommer med största sannolikhet och dregglar över/njuter av alla fina bilar och underhållande körning. Att ge mig ut på banan vågar jag dock inte med min "X3"..... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Vadå X3?Har du bytt bil Kalle? MVH Sandor S. |
|
|
Kalle tycker att hans 320 är lika hög som en X3. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Aha! :-) Gör som jag,en ekonomisänkning med vinkelslipen! MVH Sandor S. |
|
|
Kalle; det var en dålig ursäkt ;-) Ut å kör med dig nu!!! /Pelle |
|
|
Självklart så kommer jag! Tar nog med mig lite andra bilar oxå!! Ska bli härligt och rasta av bilen på bana för första gången detta året!! 1BJÖRN Länk |
|
| Håller med Pelle. Har också försökt få Kalle att sluta med de dåliga ursäkterna. :) | |
|
Många är vi som vill se Kalles X3:a på bana. :-D Du vet vad jag tycker, Kalle.. Ut på banan och kör!! Spårvalet sitter ju redan i ryuggmärgen på dig! ;-) /Anton |
|
Krickan4 |
1Björn:Du har ju redan rastat den runt stan några gånger så du behöver en bankörning!!He Jag kommer också ditt men jag får bara stå vid sidan och titta!! |
|
Krickan4: Det stämmer iof ganska bra! :) Rastade den såpass att nya bakdäck måste beställas samt nya bromsa*S* Men man lever bara en gång ju =) 1BJÖRN Länk |
|
V12 LeMans |
Tror ni att en viss vit racing-schnitzer3.5CSL -71 från Stockholm (Stark brokerage)dyker upp den 25:e ? Hade varit trevligt att stöta på den igen , nu med lite ljuddämpning . :)))) |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Kallle. Familjekörning klarar väl du av eller är det bilen som ej vågar ;) Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Kalle sätt på ett av dom berömda Sachskiten på bettan så skall det nog gå lysande! ; ) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Nej min gamla X3 stannar i depån! Får väl se om jag behåller bilen efter besiktning osv, för i så fall kommer Sachs Performance monteras, var så säkra! Snart är det dags, vi syns! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle: Fick du smak på Sachs Performance efter ett par rondeller i söndags eller? :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Klart man kommer, det är ju BMWSC vilket innebär att det är full fart på banan. | |
|
Jäklar vad jag vill åka ner då, men det går inte. Måste jobba! =( Ibland är det INTE roligt att vara egenföretagare. Jag får väl hoppas att jag alla konfirmander som ska fotograferas är glada och snälla istället. (Troligtvis inte!!!) Ha så roligt alla ni som kan åka! |
|
|
Ar skit sugen pa att komma men kan tyvarr inte..... Sitter fast i Australien forfarande, (jobb) Men jag kommer pa BMW traffen i Augusti:) Da ska min X5a skrika fran dacken annu mera an den gjorde forra aret! Richard |
|
| låter kul är det nåt speciell träff eller är det fritt fram för alla , behöver man förboka nånting eller bara dyka upp ? litte mer info så vore jag väldigt tacksam | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.