|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bosse är så underbart cool.Håller med att killen såg lätt nervös när Bosse började elda i hans bil.Tyckte väl att han sa att ATF oljan var bra att ha nära nattduksbordet men jag var inte säker på att jag hörde rätt.Hasso!! är det matlagnings Tina du har försökt prata ner i bilen.:)) ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Var det någon mer än jag som reagerade på Bosses uttalande: "ATF-olja, världens bästa glidmedel som är snällt mot gummi. Alla borde ha en flaska ståendes på nattduksbordet!" :o))) Jag...reagerade verkligen mot just det...Det är nog mkt olämpligt att ha direkt på huden...då tänker jag på när Bosse smorde in bussningarna för hand utan handskar!...för att inte tala om andra användningsområden!? (nattduksbord!) Men man får nog ta hans uttalanden med en Häst- flåt klackspark! ;) |
|
| japp, han sa att det var bra att ha den vid nattduksbordet.......Trodde först att jag hörde fel, grabben bakom förstod nog inget...han kanske redan har den placerad där.. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
bayern M.: Nä det var kartläsaren Tina Törner :)) hade du somnat ?:)) och det var Bosse inte jag, är det svårt att hålla koll på alla "gurus" ??:DD ///MVH Hasso Länk |
|
Jag varvade mellan Hockeykväll/Bosse bildoktorn så det kan bli lite knasigt:) får väl se reprisen när den nu är. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Kanel i motorn är ett tips av klass. |
|
|
Förstår inte hur ni orkar se eländet.. Man känner sig som 3 år igen när någon pratar till en på det där viset.. Eller utgår han från att alla som ser programmet är tröga under pannbenet ? och måste anpassa talet till det.. Pallar bara höra honom ca 1 minut iaf. Kul att nån gillar honom iaf, men jag skulle inte vilja släppa loss honom på min bil! |
|
| Bosse är underhållare med lite bilvett som retar små verstäder och så kallade" mekkare"eftersom han visar att många åtgärder är ganska enkla att göra.Detta gör att många slipper onödiga utgifter som "mekkarna" har monopol på.Mycket kan "svensson" klara själv.Det är bra att det går att göra ett kul progamm av detta. | |
|
nån som såg gubben i "lantz i p3"? där var han riktigt skoj! /Cronor |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ett intressant faktum är att Bosse varit verkmästare på BMW i några år. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| Undrar varför han inte jobbade kvar? Snacka om överaktiv människa. Om han var barn så hade han fått diagnosen damp. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Bäst att klargöra att det var ett skämt denna dag...innan man bli nedmald *S* Själv tycker jag att programmet är mer underhållande än lärande. Sure, en glidhammare och en skiftnyckel är allt som behövs för att byta silentbussningarna...den som har gjort det vet att man behöver det Bosse själv använde i form av brännare, lyft m.m för att det skall vara drägligt att utföra. MEN, trevligt att han tog in en BMW i hallen...även att han tuttade eld på den ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.