|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Lika dant väder i andra delar av Sverige idag, ska ut och cabba ner en stund efter jobbet. Stor sol på himlen samt 14grader varmt ute ;) 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" | |
BoZton Grodan |
I skåne skiner solen med ****** ***Vår i luften*** Yatooil...14grader...hmm...det är lite pajjas-varning innan 15graders strecket, men .....jag ska med....det är tufft att våga* // BoZton Grodan |
|
Cabbadener jag med på väg hem från skolan =) Det är sån jävla skön känsla, obeskrivligt... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Pajasvarning?!?!?! Det tycker jag att det är att ha en cab utan att cabba ner när det är fint väder...... Min yttertempmätare i kärran visade i dag 18 grader så det blev sidorutor ner också..... /B |
|
D-diddy |
samma här. t-shirt och nercabbat.. NICE David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Cabade också ner Idag .... fyfan vilken jävla känsla .... Länge sedan jag hade leende på ansiktet konstant i 30 minuter .... En strecka Från Stockholm Till Märsta kändes som att ha rest utomlands någonstans varmt .... |
|
|
Jag cabbade oxå ner idag ... ojojoj, vad härligt det var :-))) pajjasvarning ?? hihi, jag åker nercabbat så fort det finns tillfälle, om det så bara är +7 grader :-) I morgon ska det bli lika fint .... ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
På lördag blir det påställning, får se om man vågar sig på att köra lite nercabbat då :) Afarshee: Var du på BMW i Solna i lördags? Såg nämligen en Z3 3.0i '02 (silvermetallic) på parkeringen där utanför då. /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr : Jupp, that's me beemer. Var och köpte lite reservdelar och lite annat föratt göra bilen skinande vacker till denna vecka. Fast Strelinggrå var den ju :-) |
|
|
Givetvis nercabbat idag, dessutom en totalputsning efter gatsopbilens framfart igår... men... vadå.. det är väl 2 veckor minst sen första nercabbningen nu... /Caspar |
|
|
Moahaaa.. Blåste om en (jä*vligt) förvånad BMW-cab idag med ROCKFORDEN.. Kändes ju lite kul på sitt sätt. Två bilar är fler än en.. |
|
|
MetallicaMats: Tre bilar är fler än två... :-) /Caspar |
|
|
GAH!!! Okej då... Två bilar är fler än en.. |
|
| jag öppnade takluckan, räknas det? :-) | |
|
Z3c: Kanske svår för Dig att göra mer utan konservöppnare.. och det vore ju synd på den bilen. Det blev nercabbat i morse igen när jag lämnade barnen till skolan, det var ju plusgrader... :-) /Caspar |
|
Dragan525 |
Vädret i Malmö är toppen idag, och jag kör fortfarande med vinterhjul :( *hehe* ska montera värstingarna nu i dagarna :) MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Vad menar du med värstingarna då? 25" ;) eller?? 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
BoZton Grodan |
Hmm .... idag är det ljuvligt.. Förkyld som bara den men idag ska taket ner....igen* -På tal om min pajjasvarning om det va under 15grader...jag cabbade med ner igår ...det va 12grader.... -Det är tufft att våga* // BoZton Grodan |
BoZton Grodan |
yatooil... Hoppas någon kommer glidande med 20" till Växjö-träffen ..he he // BoZton Grodan |
|
Afarshee bor du i Märsta? Bor själv i Märsta. Trevligt med 1 till Z3:a i trakterna. /Björne |
|
|
Bozton: Efter morgonens tur i nollgradigt (för 07.00) skall jag nog utfärd pajasvarning även på 12grader.. :-) Skämt å sido, utan vindskydd krävs det närmare 15 för att det skall bli behagligt, men med skyddet på krävs det bara lite sol. /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.