AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.169

Nån som vet nått om denna M3:a ?

Sida 2 av 2
mafia_shq
rile välkommen hehe :)
Precis.... :) sänkt ska det vara...klart det blir komfort om det är riktig sänkning...

Fartguppen är ju inget att vara rädda för...Kör sakta gör man ju ändå...eller hur?! :)
Håller med förre talaren...
Dessutom kan jag tillägga att bilen är i kanonskick! Men om du hellre vill ha en fräsch Daytonaviolett så hör av dig!! :)

"Man kan inte bromsa sig ur en kurva"
Visa användare
401
seastream
118d -08
Det ska va lågt iår:)

Seastreams Garage -no compromises
Xi
42
Xit
M5 -00
525 88
EEO 315 är regnummret på den M3a som jag just nu har till salu på nätet, en alldeles utmärkt bil som jag för allt i världen inte skulle vilja ha något annat utseende på, denna bil ska va så låg som den är och det löper inga hinder för att ha den på det viset.
funkar alldeles utmärkt att färdas 5 pers i bilen utan att det skrapar i. och för övrigt så är det i mitt tycke en bil med skick utöver det vanliga.

kommer nog ångra mig när jag säljer denna bil, men man är ju inte gjord av pengar.

säljer den till förmån för en e39:a som ska bli lika låg som m3an.

killen som jag köpte m3an av och hans polare har satt griller i huvet på mig med dessa låga bilar.....så det är väl bara att fortsätta att åka lååågt och självklart med riktiga fjäderben.

går alldeles utmärkt att maila eller ringa angående denna omtalade bil

073 9364029

MVH Jerker
Ul
98
Ulrik_
Bmw E91 -12
Bmw E39 -02
Hade jag haft pengar NU så hade jag åkt ner och hämtat bilen, men jag måste vänta nån månad tyvärr !

MVH
Bilen är nästan lika läcker som min, dvs du bör ta en titt!
Läckrare :)

Grymt med Diamantsvart!!

//Andreas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.