|
Sida 5 av 11
|
|
|---|---|
|
Bäckis: Har du vart framme med filmkameran nått... vore nice med en filmsnutt på gatbilen! |
|
| Och lite bilder.....=) | |
|
Den går faktigst som fan:( |
|
| Ärtan: Varför den sura minen =) | |
|
JK: Han gillar kanske inte att han inte kommer ha en chans med E34:an. Har testat idag med Gtech pro compen, och med "fina" Mac ripper 195/50 däck så gick 0-100 km/h på 5.04 sek. Med några försök och varmare i backen än 5+ så kommer det en fyra med dom däcken. 402 meter gick på 12.24 sekunder och slutfarten blev 185 km/h. Allt med 0.85 bars laddtryck och olättad bil, så lite pulver är det då. Har filmat en snutt idag, ska bara fixa den till JPEG så kan någon få lägga upp en snutt. |
|
|
Hej.Skriv gärna lite mera uppgifter från g-techrepan.. 60 fot. 201m. vad har du som rollout? kan va kul att jämföra lite.. Stefan.. Race to the last drop! |
|
| Har sparat repan så jag kan kolla. Rollout har jagh inte ändrat, så det är den inställning som default vad nu det är. SKa kolla senare, men jag tror knappast att mac ripper däcken bjuder på några hårresande 60 fots tider. | |
|
tror inte det heller...svårt som fan att komma under 2.25 med vanliga däck..fick 2.1 enligt datorn med slicks med 528an.. rollout 12 tum...12.039-124.12 mph.. Race to the last drop! |
|
|
Bäckis o BMWandreas må ha dom ballaste Turbo bummsarna fast så otroligt kassa på att ge oss balla filmer ;) skärpning Era avestabor =) BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
| Bäckis du har mail från mig! | |
|
Inte har vi tid att filma, vi förstör ju våra liv genom att vara i garaget jämt:) |
|
| Bmw-andreas: Kolla mailen=) Har en fråga angående spridare!! | |
|
Men kan inte någon i närheten åka dit med en kamera och göra ett studioebesök? Bäckis och Andreas lär väl inte var så svårövertalade på att ta ut herrejössesmonstren på en liten tur, eller har jag fel? ;-) |
|
| Har filmat, men det ska över från DV till datorn, och jag har inte firewire eller något redigeringsprogram. | |
|
Bäckis, jag kan fixa det åt dig.. Släng in kameran på jobbet (plus tobak) nån dag så ska jag lägga in det och upp på servern.. // Gunnar ---- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
Fick mig en åktur i går kväll, MYCKET trevligt. Det känns när det laddar på, om man säger så. |
|
|
Bäckis/bmw-andreas: Har ni haft isär motorn och undersökt det hela ännu??? |
|
|
..... |
|
|
Otålig? /Per |
|
|
Japps den hade läckt på alla cylindrar! Men 3 pinnbults gängor i blocket hade även pajat... Kändes inge konstigt när vi drog åt toppen,men gängorna var helt borta nu när vi montera den. Så nu blev de insatsgäng samt pinnbultar istället. Och nu provar jag med en 3mm kopparpackning med oring på oljetryckshålet. Så jag kan inte ge ett 100% svar att khöler packningen inte funkar. Nån mer lär väl också prova.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.