AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.659

M3 speglar...hur ärliga är dom?

Sida 1 av 2
Länk

Ha de // Bengan

Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Fy f*n, jag blev själv av med ett par när jag hade M3:an.
Grymt tråkigt att se en sån annons....

/Johan
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
"elkabel på ena spegeln saknas... " Det får en ju att fundera lite.
Sen att de är utan fästplattor spär ju på misstankarna eller? Varför säljer man sådana utan fästplattor, man lär ju inte ska sätta dit likadana igen.
Luktar skumt lång väg.

///BMW - Was sonst!
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Fattar inte varför de antingen inte tar bort annonsen eller att han vågar sätta ut dyl annons eftersom det är så uppenbart vad som har hänt...

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Stephan:

Hur dum är inte en simpel spegeltjuv?:)

Sorgligt att se....
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Bayrischemotor:
Tänkte inte på det ;)

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Dessutom påstår han ju att de är "rena" då nån frågar hur ärliga dom är. Tur att alla vi "normala" människor inte (hoppeligen) är så dumma att vi tror på honom:)
Att TPC låter den annonsen va kvar är ju knappast bra för den sidans anseende. När folk sen påpekar det uppenbara så blir de varnade medans annonsen får va kvar...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Kanske säger lite om sajten...

Länk
En hel del...
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Hoppas ingen går på det där....inte kul och se sånt.
Fattar inte varför alla måste sno massa M3 grejer hela tiden,
speciellt när dom inte ska ha dom själva.

Dom verkar ju uppenbarligen ha probem o sälja dom också.

Nä, 6.5:an i pannfläsket på dom bara så.

Ska fan i mig ställa M3:an 100 m från älgtornet vid älgjakten i höst....de kanske blir lite "tjuv"jakt..hehe

Ta
124
Tabasco
330i Touring -01
Vilket sjukt forum... Folk som vill påpeka att det är uppenbarligen är stulna speglar blir varnade när det är snubben som säljer speglarna som behöver ett seriöst snack.

Ska ta ett personligt snacka med alla i sommar som åker runt med M3-speglar som inte är ämnade att sitta på deras fordon.

Blir skit sne över sånt här folk. Volvo snubbar sjunker bara lägre...
Tabasco: Så du menar att folk som inte har en M3/BMW får inte ha M3-speglar även om dom är köpta på affär? De är ju fan bara snack. Finns de nåt som ja tycker är snyggt så tänker ja fanimej sätta de på bilen. Oavsett om de satt på en M3 först. Snacka du me alla som M3 speglar på en Volvo eller dylikt, kan lova att dom inte kommer att lyssna. Jag skulle iaf inte lyssna.

De är inte bara M3 spelgar dom blir stulna, för nån vecka sen blev en kompis till avstulen en backspegel på sin Saab 9-5.

Ni säger att folk är dryga å otrevliga mot er för att ni kör BMW när de i själva verket vara ni som är dryga å otrevliga mot folk som INTE kör BMW. Jävla whine om folk som är otrevliga mot er. SLUTA VA OTREVLIGA MOT ANDRA DÅ!

Jag älskar BMW men de finns andra bilar och framför allt andra smaker.
kan väl tillägga att den där annonsen är faktiskt jävligt skum å de är förjävligt att folk snor grejjer. Köp med kvitto! Det gör jag!
Sen ska de förstås stå: "När de i själva verket verkar vara ni" i de första inlägget. Jag blir så jävla arg på såna där inlägg så ja tappar kontrollen över mina fingrar när ja ska skriva. Otroligt.
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Själv har jag råkat ut för nån idiot som sparkar av mina speglar istället för att stjäla dem, har hänt två lördag kvällar i rad nu, inte speciellt kul. Blir till att försöka hålla vakt på bilen även om det är ganska trist o tidsödande, men man är väl nästan tvungen eftersom den här personen kommer nog fortsätta tills han blir stoppad.

Det är sånt här som får en att vilja sälja bilen och köpa en vanlig diskret bil som ingen blir avundsjuk på i detta jantelagens land...

Mvh Jens
BMW CS # 5080

Min bil: Länk
be
10
bendix
330ci - 03
Verkan fan vara mina speglar han försöker kränga. Blev av med dom i somras, stämmer väldigt bra att ena kabeln saknas, för den satt kvar på min bil!!! vad ska man göra?? Vänersborg är inte stort, dock knökfullt av 240raggare!

Ska göra en grundlig undersökning av detta

Mattias
Ta
124
Tabasco
330i Touring -01
Strix: Hur skulle du tycka om du delar med dig av dina speglar till alla i "byn" och betalar en rejäl försäkring för att kunna åka din drömbil ? Ständigt vara bekymrad över om du nästa gång har alla delar kvar på bilen när du ser den.
Tror inte du fattar vilket problem det kan vara.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Cirkulerar väl säkert en del saker på detta forums säljsajter som är heta eller varit heta,så är livet helt enkelt men vissa sjunker ju lägre än andra../dutta

Tråkigt forum det där. Medelålder 17?

Tacka vet jag AutoPower! (BMWpower)

Är säker på att detta är (åtminstone) nordens bästa Bilforum/bilsait.
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
Bendix

säg att du vill köpa dom men vill se bild på dom..

är regnumret stansat i glaset? då e de klappat å klart.. säg att du vill träffa honom å ta med dig farbror blå :-)

Sätt Dit Honom om de e dina...

LeeRoy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.