|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Pruta då. |
|
|
Jag har en över från en 745 ser likadan ut men de e inte samma kretskort som till 535 Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
Kretskortet byter man ändå till 325 kortet. |
|
| Är inte 745 LMM större än 535? | |
|
Jag har inte mätt den men den ser då exakt likadan ut.. Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
| 745 ska vara ännu större. Lirar med 380cc spridare. | |
| Fan då skulle jag haft en sån då!! Kanske min går vettigt när den är kall också. | |
| ok.. då ska jag alltså köppa mig en från 535 och hoppas på att den går i all fall :) funderar litte på spridarna, dom var inte riktigt licka långa som dom som satt. såg inte lickadana ut häller. dom va smalare och såg "nyare" ut. kan det göra nått? | |
| Det är liksom inget konstigt med att din bil går som den gör med din LMM. | |
| _jimmy_: då är det ännukonstigare att när jag bytte stifft på den nyss så gick den bra.. kanske är en engångsföreteelse men den gick ganka fint.. det är konstigt tycker jag då... eller? | |
| Jag ska till garaget idag, då kan jag mäta min 745 lmm mot min 535 lmm och kolla skillnaden. den är till salu om inte kompisen min ska ha den, ska kolla med han.. | |
| det är konstigt det här. nu har jag ju 305cc spidare i. kör med orginal lmm. körde med bilen hela dan i går. fundade kanon. lät den stod utte i 4 timmar när det va runt 0 an. startade direkt. men den går inte riktigt som den ska på tomgången men ingen katastrof alls. men satan i gatan vad den går nu :) | |
|
Servas, Du kan väl skicka ett mail till mig ang. 745lmm. the_first_king85@hotmail.com |
|
| Axel_E30: Du kanske ska testa med "ta loss batterikabeln en stund-metoden" ?? Så att systemet anpassar sig till ev modifieringar... | |
| Glömde kolla idag. Hade fullt upp med att borra in oljemunstycken för oljekylning av kolvarna..=).. Ska kolla så fort jag ska till garaget... | |
Davve cab |
Men om man har satt i 380cc spridare och sen kopplar in smt6... Hur ska man ställa in så att den ger typ lika mycke soppa som orginal.. är det fuel zero nått som man ska ändra på??? |
| "Glömde kolla idag. Hade fullt upp med att borra in oljemunstycken för oljekylning av kolvarna..=).. Ska kolla så fort jag ska till garaget... " < Det där skulle jag vilja veta mer om...Vad använder du för munstycken,var sitter dom osv..?? | |
| Det finns munstycken på bmw, som sitter original i 745:an. Man borrar in dum under ramlagret snett ut så att dom spolar under kolven. Munstyckerna är 6mm i diameter och har en liten skalle på 8mm, sen sitter det en fjäderbelastad kul i dom som en tryckvakt | |
| Servas: Intressant... Tack för det! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.