|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Men snälla, köp dig en vanlig M3 CAB, dit med 19"(?) CSL fälgar, sänk lite och på med annan front och baklucka sen kan du tro att du har din CSL cab. | |
| visst visst men ja tror att känslan av att åka snabbt och öppet är ganska så oslagbar... | |
|
Porsche GT3 finns väl inte heller i Cab eller? Nä, därför kanske det finns modeller att välja emellan;) |
|
| inte GT3 RS heller vill jag bara tillägga. | |
|
vilka bekymmer alla har... känns som det har spårat ur å blivit en hata cab tråd... ni vet att e46 cabben ä riktigt vridstyv och väger massor med extra kilon bara för det.... hur många kör egentligen sina m3or på bana ? men jag förstår inte heller vitsen med en m3csl cab ... dock fattar jag det hela angpående utseendet... csl luckan och front är ju snyggt.. |
|
| ted81: det är mycket för känslan bara.. det är också som du säger, hur många kör egenligen sina m3:or på bana | |
| Det behövs ju inte en bana för att låg vikt skall vara en fördel. Dessutom tror jag faktiskt att de som skaffat en CSL i större utsträckning än de flesta BMW-ägare kör på bana. | |
|
CSL = Coupe Sport Leicht(bau) inte CSL = Cab Sport Leicht(bau) :D Att AMG släpper bizzarra bilar är väl knappast någon nyhet? ;) Mvh, /Wille |
|
|
men sen borrar ju dom upp motorn också!!! våld kontra finlir ;p |
|
|
Försök att få en U-balk att bli lika vridstyv som ett VKR-rör (fyrkantsprofil) med samma yttermått genom att svetsa på plåtbitar. Då inser ni att en cab är en dålig kompromiss karosserimässigt. Men som sagt, det gäller ju bara om man fullt ut utnyttjar styvheten i en "hel" kaross. Själv sticker jag ut huvudet genom sidorutan eller sätter fläkten på fullt om jag skall föna håret :) AE |
|
| en m3 csl cab skulle i alla fall bli en av dem grymmaste och snabbaste cabbarna om inte annat :P vet någon om det finns csl baklucka till cab | |
| Cab och snabb, varför den kombinationen. En cab är i mina ögon en glidarbil. | |
| nockenwelle: då har du missat ett stort glädje ämne.... det är en perfekt kombination med fart och öppen himmel... | |
| Jag har tillryggalagt sammanlagt någonstans mellan 15000 och 20000 mil på motorcykel, så nog har jag fått uppleva fart och öppen himmel så det räcker. | |
| Tycker det där med öppen himmel när man åker motorcykel inte går att jämföra med att åka cab. Man har ju en hjälm på sig hela tiden... (själv motorcyklist med många tusen mil avverkade i sadeln...) | |
|
Jo, visst ska man ha hjälm, men det hände faktiskt att jag körde några småsträckor utan hjälm och det var inte någon trevlig upplevelse (och då tänker jag inte bara på säkerhetsfrågan). Tvärtom tycker jag att hjälmen är en förutsättning för att det skall vara trevligt att köra hoj. Fast skulle någon tillhandahålla en F1, med tillhörande team, skulle jag gärna köra bil utan tak. |
|
| Länk | |
|
Länk lite mer info ... kolla bara på inredningen Länk förstår att det egentligen är helt onödigt med en snabb cab men känslan av att åka i denan måste vara helt underbar |
|
| bmw jerry: Det bästa är ändå iPhone-hållaren på Scuderian :) | |
| lmbo släpper en lättad version av gallardo spyder....Länk visst är det kanske onödigt men vilken känsla det måste vara att åka full fart med taket nere :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.