|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Då 528:an är såld lutar tankarna åt en 540 e39 har sett en i här i börsen för 98,000:-, en 97:a. Någon som tittat på den o provkört den? mvh | |
| Du får gärna lägga ut en länk till annonsen ;-) | |
|
Oj ursäkta. Här kommer länk på bilen. Länk |
|
|
bra pris, köp den :) ######## # PAJALA # ######## |
|
|
Är det någon som vet milantalet på kärran eller är det gissa själv?? Import -00 alltså. Annars verkar det vara ett bra pris. //Dicken -nyförälskad bmw glidare- |
|
stefannorr |
Står ju 18 200 mil : ) |
| Låt en verkstad gå igenom bilen först, för säkerhets skull. | |
|
18200mil???? Köp den absolut inte.. Speciellt med en såpass känslig motor som 540ins.. Maximalt 9000mil och svensksålt ska du satsa på.. Sen är Manuella 540ior otroligt svårsålda har jag hört så satsa på automat/steptronic... Ha d bäst Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Vadå är en e39 slut vi 18000 mil, 528:an jag sålde hade över 20k på mätarn o var i absolut nära nyskick. Nog bör väll v8:an om den är rätt omhändertagen ha många mil kvar. |
|
|
Det jag undrar är om någon vet nåt om bilen? Har inte fått tag på karln som säljer den. |
|
|
Gissningsvis så har hälften av all imp. 540er gått lång över 20' mil, så att den skulle vara slut efter 18' mil är bullshit. Åk och kolla på bilen. Döm inte ut den i förväg. //Marin |
|
|
Sebbiis: M62-motorn är inte känslig. Hur menar du?? /Lazze Länk |
|
|
Sebbiis: Ehh, ja vad menar du? Min har gått 25 500 och jag kör som en j***a galning :) Har man skött servicar och byter slitdelar så går den troligtvis längre än min kärring gjorde *skrattar* Ha det gött!! No brakes but a damn loud horn! |
|
|
Finns ju många svensksålda 540 med under 9000 mil... BMW CS #5139 |
|
|
Det finns minst 286st 540er (97-00) som har gått under 9'mil på mobile. Hur många av dom tror du kommer till Sverige ? Länk //Marin |
|
| sniitkörning per år i sverige ligger på ca 1000mil enligt statistik från försäkringsbolagen- i tyskland ligger detta snitt på 1850mil dvs 850mil mer än i sverige. detta kan man ha i åtanken när man köper bilar- speciellt bilar som BMW,MB, AUDI som i de flesta fall används flitigt under sin livstid. | |
|
bakmiki, Enligt försäkringsbolagens statistik ja, däremot ligger den "verkliga" körsträckani Sverige kring 1500 mil per år. Hur många är det som "råkar" köra lite mer än vad som uppgivits till försäkringsbolagen? Varför skulle tysken köra så våldsamt mycket mer än svensken? Är det längre till allting där eller? Micke |
|
|
18000 mil, den är ju inte ens inkörd, he he he ######## # PAJALA # ######## |
|
| mikren 6- kan stämma det med svenska bolagen men varför tysken kör så mycket mer får du fråga adac som gjort undersökningen. | |
|
Sen är det nog många av dessa tyska 540 som går som tjänstebilar ungefär som många saab, volvo gör här i landet. |
|
|
En 5-serie med så mycket mil på nacken är alldeles för mycket, dom går säkert till 20000000mil.. Tycker inte man ska köpa en 5:a över 9000.. Iof ja e sån, men inte ni, man ska komma så nära nybilskänsla som möjligt när man köper begagnat. 18000mil är långt ifrån nybilskänsla.! Känner många som haft problem med sina långmils 540ior, sen kanske alla inte är sådana, man måste sköta dom oxå. nån som vet varför 540ins andrahandsvärde sämre än 528:an och 530ins? Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.