AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.715

Snyggaste fronten till BMW E36, vad tycker ni?

Sida 1 av 2
Tja... tänkte bara se vad folk tycker i själva allmänhet...

Själv tycker jag att Original fronten till BMW M3 GT är klart snyggast, d.v.s. den med läppar i hörnen och splitter nedtill. Den smälter in riktigt fiint, men det är klart att den är ju rätt så vanlig, i alla fall original M3 fronten.

Så skulle jag vilja sticka ut hakan lite så skulle jag nog välja Dietrich fronten... Bild finns på www.mhstyling.se kolla under produkter, bmw E36 osv.....

En sak jag inte heller fattar är varför inte fler slänger på en läpp på bakluckan alá M3 och M5. Snyggt och diskret.

Vad tycker ni?? nån som håller med??
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
jag tycker att de är snyggt med en läpp på bakluckan! alá !!!! leter lite efer en!!! Sen kollar jag efter nå splits eller dyligt i fronten, vill inte att styling ska sticka ut så mycket lagomt är snyggt!
jo det är sant, lagom är allt snyggast... en diskret men ändå lite annorlunda framtoning är det som gäller....
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Vad är det för läpp på bakluckan ni pratar om?
Bild?
Dark Rider
Antar att de ä denna dom syftar på ravve.
Länk

Bil´n min: Länk
Danne.Z
Seidl fronten är utan tvekan snyggast till e36:an..
Kolla här Länk
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Nedre delen på Seidlfronten ser bra ut men lutningen och stuket på njurarna ser hemskt ut. Det vore snyggare att ha en sådan Seidlfront i kombination med 97ans frontplåt men då blir man nog tvungen att såga av en del av plasten på fronten för den ser ut att vara helgjuten med njurarna.
Danne.Z
jo det är sant... njurarna ser ut att ha druckit för mkycket.. de sitter snett som fan.. men i övrigt är den asläcker..
Visa användare
35
Altras
BMW 320im50
tycker om lummas fron med läpp kolla bild Länk

BMW så klart
Den fulaste måste väl iaf vara >>> Länk

// L
bm
137
bmw_henke
330D Touring -02
Leone stämmer bra det. ja har sett en sån bil i malmö, helt original men med den fronten, fattar inte hut man kan köpa nått så groteskt till den ??? seidls m flach e lätt snyggast. så jävla fin.
Bmw ludde
Jag tycker att seidls front är för runt gentemot e36:ans kaross. Tycker att rieger och m3 fronten är det som passa bäst.

Bilen min..Länk
Visa användare
48
West
325 Coupe -92
NorrortRacing
M3 GT fronten är läcker. men eftersom jag inte har en M3:a så tänker jag sticka ut med lite Riger Styling. Har lite grejer på gång.
Carline har en snygg front, påminner om Seidls men utan dimljus.
Bmw ludde
Såg denna front på en bil i helgen Länk
tyckte faktiskt att den såg bra ut på bilen..ovanlig iaf..

Bilen Länk
Men vad i...
Klagar ni på orginalfronten i grå plast, med olackade sidokjolar och bakdel och allting, med gula blinkers dessutom.
Är väl fina grejer ;)?

Nja, det ska vara lagom, diskret men ändå snyggt.

Bmw ludde: Nja, Lite för mycket säger jag...

BMW - När du älskar att köra!
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
Kercher e46 fronten e toksnygg... har den själv e helnöjd :-)

men visst rieger gör en hel del snygga prylar... hmz satans dyrt bara å har hört att passformen suger, nån som vet??

LeeRoy
Gokväll! Läste tråden och kom på att det inte finns någon perfekt front, därför photoshoppade jag jag ihop en egen.

Länk
Grunden är en Sedlfront med läpp, bilen är Stylingkompaniets hybrid eller vad dom kallar den. (Tack för bilden som jag, trots att jag inte frågade om lov :P)
Slängde på angeleyes, ögonlock OCH BMWs egna njurar, i rätt vinkel.. knappt man kan tro det är samma front som Sedl "original"! Synd man inte är så haj med att plasta.. nån som har lust att hjälpa till? ;)

/J.
- - - - - - -
Stil & Klass.
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
SEIDL flach M helt klart har de på min ser grymt bra ut i verkligheten...inge fel på lutet ser bra fin ut måste ha de stora gapet för min ic....har //M3 E46 läppen på luckan oxå... har Zeemax bak o det ser nice ut ihop....
pe
554
perf
320xd e91 -09
helt klart M3-fronten a la e36.
bm
137
bmw_henke
330D Touring -02
robban du har ingen bild på din bil nånstans?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.