|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Oväntat att de skulle va en 318 ;) |
|
|
dominik: Det var väl inget fel på de fälgarna? Såna ska jag köpa till tjejen som present när hon tagit körkort! :-) Mvh Elvis |
|
|
Kan till viss del instämma med dig Bananen.. Själv hör jag nog till andelen som har en del kunnande, och svarar gärna på frågor där jag själv har erfarenhet... Dock måste jag ställa en fråga: Är detta forum enbart till för att svara på konkreta frågor ang. BMW, eller är det kanske inte så att det är ett forum även för dom som inte föddes i motorrummet på en bil? Själv tycker jag det är rätt kul att "snacka skit" med lite andra människor än den vanliga vänskapskretsen! Tycker sådana här trådar är kanonskoj att läsa ibland, och dessutom så ligger den ju i "Allmän om bil o trafik", mao det närmaste ett "övrigt"-forum man kan komma på www.autopower.se, enligt min uppfattning! För att kommentera bilen.. Det var det bland det värsta jag sett tror jag :) Fronten sabbade hela bilen, även om övrigt delar såg normala ut till viss del! Gärna styling, men ännu hellre genomtänkt sådan! Undrar just hur aerodynamiken ser ut på den fronten, haha =) - psst, lita inte på ovanstående... ;) |
|
| Bananen : jag tror du har rätt. | |
| Tack för inlägget, man fick sig ett gott skratt i alla fall, det e kul att se hur folk omvandlar BMW till en tidsmaskin. | |
|
Alien: Håller med om de mer personliga trådarna. Kanske kunde man inför ngn form av personlig gästbok? Är med på Fotosidan.se (en förövrigt utmärkt sida) och där har varje användare en gästbok där man kan skriva in lite mer personliga saker. Då behöver vi inte "skräpa ner" trådarna på forumet alla gånger. Jag vet att jag är en av syndarna när det gäller detta fenomen. :) Har redan kommenterat bilen...*Ler och skakar på huvudet* |
|
|
Alien: Håller med om de mer personliga trådarna. Kanske kunde man inför ngn form av personlig gästbok? Är med på Fotosidan.se (en förövrigt utmärkt sida) och där har varje användare en gästbok där man kan skriva in lite mer personliga saker. Då behöver vi inte "skräpa ner" trådarna på forumet alla gånger. Jag vet att jag är en av syndarna när det gäller detta fenomen. :) Har redan kommenterat bilen...*Ler och skakar på huvudet* |
|
|
Jag tycker att den bilen var rent hemsk, det spelar ingen roll om det hade varit en bentley eller vad som helst. Den var hemsk i mina ögon p g a "stylingen". MVH Morgan. Länk |
|
| Fanns väl en bmw på blocket med en sådan front för ett tag sen, var lila och tror var i malmö? | |
BmwMutte |
Hallå.... ni vet väl att det är insidan som räknas...=) |
|
Dessvärre finns det fler exemplar av denna hidösa designorgie... Den här har funnits ett bra tag i Autopower-galleriet, avdelningen 'Varför måste dom..?' Länk /// Gunnar E. |
|
|
du milde skapare...det var nog i särklass det värsta bygge jag sett... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.