|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Va sorglig denna bil ser ut (lägst ner på sidan). Passar nog i the Hall of Shame. /D | |
|
länk? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| hoppsan: Länk | |
| Är det Darth Vader som är ägare till denna U.R.O? | |
| Den kanske ska vara med i en inspelning av en ny Mad Max-film? ;-) | |
|
Jag undrar vilket pucko det är som har ritat den fronten från första början? Den är ju äckligt ful! Mvh Jojje |
|
|
Fy fan vad ful den var! De va ju så att de börja spraka här i skärmen! Jaha då får man mardrömmar inatt me då... |
|
|
det måste vara den dom ska använda i första bemannade flygningen till mars! Ruggigt ful var den i alla fall! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
det är väldigt många fulstylade bilar från öst här på forumet nu på sistone, vad har hänt? kommer det ett virus med dålig smak österifrån eller?! *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| Stylingkompaniets senaste åbäke?? Rieger's nya kjolpaket?? Någons som vet?? | |
|
Allvarligt: Vad är det som är fel?? Att det är en BMW? Ledsamt med alla som bara hackar ner på all styling... Tål att sägas: smaken är som baken.. var och en har sitt skithål. Låt dom hållas, alla kan av nöden inte tycka orginalbilar är det bästa som finns. Credits till dom som vågar... Två bilar är fler än en.. |
|
|
MetallicaMats// Jag gillar bilar som är diskret stylade. Den här bilen kan jämföras med en picasso tavla. Trots att den är ful så drar den uppmärksamhet till sig. Det kanske är det enda positiva väl med styling av denna typ. Men inget för mig. NO GRAZIE! |
|
|
Precis, smaken är som baken, precis som MetallicaMats säger.. Men jag fattar inte, vafan, ska man köpa en BMW 318 och sen göra om den till en evo liknanade bil, så mycket pengar som den stjärnan har lagt ut på att styla den bilen så kunde han väl köpa en evo rakt av? Visst, han kanske vill ha en BMW men han har ju pajat alla BMW:s fina linjer och allt som säger att det är en Bimmer... Jag fattar ingenting, jag tycker den var GRYMT ful, det är min åsikt i alla fall, men visst får han vara glad och åka omkring i den, men jag skulle personligen skämmas, skulle tona ner den runt om så ingen skulle se vem som kör. Men visst, smaken är ju som baken, men märker att majoriteten av BMW ägare tycker om diskret M3 styling och mer orginal styling än sådana extrema företag som bilen ovan. Min kompis importerade nyss en 318 94'a från tyskland, med konstigt ombyggd baklucka och väldigt ovanliga styling ingrepp. Jag tyckte inte det var snyggt alls, vad är det för vits att köpa BMW för att göra om den så den inte längre ser ut som en BMW? Det som jag gillar hos BMW är just designen, linjerna osv.. +körglädjen förståss. Haha, fan vad pinsamt den där bilen där uppe, det är en 318, ser visserligen vass ut på något konstigt vänster, men sen när man ligger bredvid han så drar man honom rätt så lätt. Om han ska göra en sån vanlig bil extrem borde ju motorn och leva upp till intrycket man frå fran karossen, och en till grej, hans fälgar bidrar ju ännu mer till att man ser skivbromsarna där bak också, då märks det ju att det inte är en "snabb" bil. Ännu mera pinsamt. JAg har själv haft en 318 92'a, jävla bra bil men ingen racer direkt. Men men.. Vad tråkigt det skulle vara om alla var lika ändå, det är ju bra att vi är olika men jag tycker synd om den dära stackars bimmer'n so, dem gjort om så mycket.. |
|
|
Bananen: Relax. Detta är ju humor på hög nivå. Ser du inte hur bilen ser ut? :DD Att det dyker upp en sån här tråd nån gång i månaden är behövligt d v s Ett gapskratt. Eller ska vi fördjupa oss i den mest svåråtkommliga muttern i en M70-motor? (hela dagarna) ;) //Lazze Länk |
|
|
Haha go Lazze!!! Bilen var för övrigt allt annat än vad ja gillar hos BMW... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Äh, titta lite närmre på den så ska ni se att designen växer på er, och den gör sig säkert mycket bättre i verkligheten, den dynamiska fronten signalerar ju sportighet och körglädje... ;-) Mvh Elvis |
|
|
Ja jäklar glömde nästan: När alla bilar ser likadana ut är det skönt med någon som gör något nydanande och fräscht, om några år kommer nog alla andra att ha tagit efter, men då var han först iaf! loool Mvh Elvis |
|
|
Tycker det är trevligt med dessa trådar.. alltid roligt att dizza folk som är ute med trampcykeln =) __ Länk /JB |
|
|
hehehehe, var nästan säker på att bilen saknade något. Det är ju fälgarna som inte passade riktigt till resten av utstyrseln. Här kommer den rätta kandidaten: Länk /Dominik |
|
|
En sån där bil borde man kanske använda som snöslunga? Bara att sätta in en skruv bakom fronten och göra lite modifieringar så får snösprutet komma ut där bak genom avgasrören. Nallefälgarna är väl för gosiga ;) Absolut inget jag skulle köpa dock. Kanske nåt för Grynet på SVT :) |
|
|
Ja precis Foppa låt oss spara ihop dem till grynet =D Stört sköna ju! hehe __ Länk /JB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.