|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Finns det någon Alpina klubb i sverige, eller rent av kanske någon B10 klubb. BMW CS#5327 | |
|
Hejsan och ett Stort grattis! Vet ej av någon speciell Alpina,B10 klubb i sverige. Däremot håller jag på att skapa ett register, men det är långt ifrån färdigt. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ola! Har du nån pejl på hur många Bi-Turbo som rullar i landet? BMW CS#5327 |
|
|
Det är några till på det här forumet som äger bi-turbo iaf, ca 3-5st De kan ju passa på att ge sig tillkänna i denna tråd kanske? Men vad ska man tro 10-15st? Har ej någon riktigt bra koll faktiskt. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Här är en... Lazy: Vad har du för nummer och spec? M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| Den är Nr 289 och vad jag vet all utr ink svart läder | |
| Glömde att skriva att den är i orginal skick ink dekor o emblem | |
|
Hej!!! här har du en till biturbo-ägare!!!! |
|
| Hej, vill ni att det endast ska vara Bi-Turbo eller passar det även med B10 3,5? Jag är ägare av den B10 som finns i galleriet. Min är en 3,5 1989 nr 131. Och skulle tycka det vore kul att få ihop hela B10 gänget. En idé hoppas den går hem. | |
|
Jag tycker det vore trevligt om så många som möjligt skriver till denna tråd som har en B-10,gärna med lite info. BMW CS#5327 |
|
|
Tjena! Har en som är upp-pallad, håller på med broms renovering+lite smått&gott innan sommaren!byter några slangar-kollar ventilspel m.m Markus/ B10 3.5-90, umeå |
|
dunstan |
Grattis!!! Kul att det blir lite fler Alpina ägare på forumet! Ingen som skall ta och köpa nya Alpina B7??? ;-) |
|
Lazy, är det den röda som var till salu här på forumet som du har köpt? ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
dunstan |
Lazy: Lite bra Alpina länkar: Alpinas egna site: www.alpina.de Ett bra Alpina forum: Länk Till dig som har en bi-turbo: Länk En entusiast site med mycket infp: (unofficial Alpina site) Finns ytterligare länkar från denna sida: Länk |
|
Alpina B8! Ja det stämmer det är den. BMW CS#5327 |
|
|
lade själv ett bud på den, fast jag var nog för snål ;) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Bästa Alpina B10 ägare !!!(+övriga) Vore det inte roligt om vi kunde ha en Alpina träff i sommar,T.ex på Mantorp Park när Sko uno Dragfestival är(heter nåt annat nu)Den brukar vara sista helgen i juli. BMW CS#5327 |
|
dunstan |
Vore kul med en Alpina träff. Den som var förra året var ju i Skåne. Vilket var för långt. Skulle gärna se en Alpina träff närmare Stockholms området. Vart kommer Ni från? (Alpina ägare) |
|
Sundsvall, 4h bilresa. Antingen i Bi-Turbo eller trailandes en bi-turbo. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Vimmerby Småland BMW CS#5327 |
|
|
Liten träff i Stockholm kanske..? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.