|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Har ni mycket extra tid grabbar, eller? :) | |
|
:) Jag har nog bara på instegslister 4 st. HD91: Fanns det en option 1992 då man kunde beställa sin bil omärkt? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Faaan jag glömde ju!! Jag har 28 st!! Jag har ju M ventilhattar oxå!! *garv* 1BJÖRN Länk |
|
| Man har nog alltid kunnat beställa sin bil omärkt. T.o.m. volvo erbjuder ju detta. | |
|
Ventilhattarna ar mkt snygga ! (och tunga), Raknas market pa insuget ?. Isafall 22. inkl hast, varv, temp matare, sorry. Kan utoka med slipsnal, ring, och pa laderparmen med fordons handlingar. Vann jag ? (idag) |
|
|
Invändigt kommer jag inte ihåg. Utvändigt var min gamla M3:a beställd utan ett enda emblem. På så vis fick man lister och baklucka i fred i alla fall.... /johan |
|
hobbetax |
Men alla ni måste väl ha ett ///M på fotstödet? |
pierrerules |
Vadå extra tid??? bayerischemotor |
| Har nämligen själv inte tid att räkna hur många M-dekaler jag har:) | |
pierrerules |
Haha okej då hajar jag bayerischemotor |
Njuren |
12 =) BMW - i nöd och lust |
Krickan4 |
Björn är du så uttråkad när du är i garaget så e det bara att ringa så kan jag komma upp så kan vi tvätta min bil eller polera!! HIHI |
|
Krickan4: Jag är aldrig uttråkad i garaget! :) Men sväng du förbi med din bil så kan vi nog höja toppfarten med ett par km/h genom o polera järnet!! =) Måste uppdatera listan angående ///M märkena!! Jag har nu 27 st! =) 1BJÖRN Länk |
|
| Ratt, växelkonpp och på fotstöd. | |
| Hur vi än gör så kommer vi M-bilsägare aldrig att slå ägare av 318 när det gäller antalet M-emblem :-)) | |
|
fick ihop mina till 11st synliga utan att kravla för mycke i letandet. 4xbromsok 1xväxelspaksknop 2xinstegslister 2xsidolister 1xförarmattan 1xinstrumentpanelen En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
Ni e roliga grabbar! *garv* 1Björn:Du e en tok! ;) |
|
|
förutom orginal så har två två framrutan, två på sidorutorna, ett limegrönt 40x40 mitt i bak rutan, dubbla mörkblå 15x15 på bagageluckan på var sin sida. ett litet i varge fälg och två stora på handskfacket sammt ett 16x15 på framkanten av huven ochså. gillar ///M jätt mycke asså thiithiiiihiiii =) |
|
|
Tvättade bilen idag och började leta lite smått. Hittade faktiskt 29 st!! Ett par fler än vad jag trodde. /Jacob |
|
|
Jacob: Var på bilen hittade du alla dom? 1BJÖRN Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.