|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag fördrev tiden i garaget igår med o räkna hur många M emblem eller M märke jag har på min bil. Ett chokerande resultat!! Jag har 24 st på och i min bil!! Hur är detta möjligt!? Finns det möjligen nån som har fler? 1BJÖRN Länk | |
|
Måste bara säga att det är skönt att en kille som äger en M bil startar denna tråd. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Inte ett enda! Det är tydligen svårt för vissa människor att låta bli att pilla bort sånna märken från bilar som står parkerade. Får se om jag köper några nya. Emblemet som sitter fram kostar 320:- och bak 240:-. Känns som bortkastade pengar när man inte får ha dom ifred. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Dom enda märken som är utöver standard på min bil är 4 st små som pryder mina bromsok. Det finns ju iof redan ett M märke instansat på oken men jag ville ha lite fler! :) O givetvis det sedvanliga på bagage luckan. 1BJÖRN Länk |
|
modano |
497 st, vad vinner jag? ;) |
|
Har i min 320 Ett M-märke. Det sitter i och för sig på en keps som ligger i hatthyllan så det räknas kanske inte. På M3an har jag inte räknat. Men i alla fall fyra stycken plus fyra stycken märken i sätena, inga M men med M-färgerna. Så åtta stycken lär det väl bli. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Nu ska vi se... ///M emblem Bakluckan 1 st Instegslister 2 st Sidolister 2 st Instrumentpanel 1 st Bromsok 4 st Bärarm / länkarm (?) bak 2 st Fälgarna 4 st Bara /// färgerna Växelspaksknoppen 1 st Stolsryggar 4 st Summa: 22 Hur fick du ihop 24?? /Klas Summa: |
|
|
Sitter det inte /// på ratten? Det gör det på min gammla ratt åtminstone. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Jag har bara 11 =( Dax å byta till en med fler igen ...=)) ///Egget Länk |
|
|
jag tycker räcker med att veta vad man har, man behöver ju inte visa det...... typ "ulv i färakläder" __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
jag tycker räcker med att veta vad man har, man behöver ju inte visa det...... typ "ulv i färakläder" __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
VillaRosa: Men om man redan HAR emblemen...så behöver man inte sprätta bort dom va? ;) J.Dredd Nää..inget M emblem på min 93:a på ratten...bara M färgerna i sömmarna. |
|
|
mosse: "VillaRosa: Men om man redan HAR emblemen...så behöver man inte sprätta bort dom va? ;)" Nä.. Sånt finns det andra lägre stående varelser som sysselsätter sig med. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
mosse & jesper: Precis - lagom är bäst, för mycket väcker avundsjuka OCH ja, tex stöld, åverkan etc. Och som inlearen till denna tråd skrev: Ett chokerande resultat!! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Hmm..jag har 2 st som syns utifrån. Sidolisterna. Invändigt är det orginal.. Diskret och bra...nån volvo turbo KAN ju tro att det är en 325:a och vill testa mig:) ///M3 |
|
modano |
sorry räknade fel.. skulle vara 457,2 M-emblem |
|
Bakluckan 1 st Instegslister 2 st Sidolister 2 st Instrumentpanel 1 st Bromsok 8 st Brosmskiva 4 St Bärarm / länkarm bak 2 st Fälgarna 4 st Växelspaks knopp 1 St Summa 25 Men i och med att jag har bytat till en Schitzer short shift så går växelsopakts knoppen bort. Summa 24 1BJÖRN Länk |
|
| Åh fan..har du 8 bromsok! det är du nog ganska ensam om! ;)) | |
|
Mosse: Hahaha! Förutom dom instansade M emblemen på oken så smög jag in 4 st fälg M emblem på oken när jag målade dom! 1BJÖRN Länk |
|
|
Haha! tänkte väl! Fräckt med DUBBLA bromsok annars! ;) |
|
|
1Björn: Vill du komplettera med fler M-märken kan du ju alltid köpa ventilhattar med M på också;) *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.