AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
135.302

Polermaskin på Rusta!

Sida 18 av 26
hårDvax. .-)

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
jamen va bra! då testar jag med det i första hand.
Hoppas på lite värme så det håller sig flytande bara, hårDvaxet alltså:)
Ja jag antar det Micke, men då kanske man blir kallad putsbög eller nåt :) huga huga sommarstuga
Ett tips är att stänga in sig i ett garage för att slippa både solen och allt damm som yr runt i luften.

Inget att skämmas för, jag har det på papper. :-) Länk

"The Polish Man" RESPEKT!
Tycks börja bli lite priskrig, en till synes likadan för 398 hos clas i sjön
Länk
_m
274
_martin_
BMW 523iA LCI M-Sport Touring -07
Sitter bättre lager i proflexen än i rustas annars är det samma maskin!
Hjälp! Sambon är på väg till Sundsvall bad henne inhandla "polermonstret" på rusta, tänkte at hon skulle kila in på autoexperten för att köpa deras trissor med.
Hittar inte några sådana när jag söker på hemsidan i deras sortiment. någon som vet artikelnummer, benämning eller så?
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
Autoexperten
106 Polerrondell, orange
artikelnr 380-70330
TACK!
Köper 3m trissor som är nån cm för stora på färgaffären för 7 kr st men då måste man klippa lite men de brukar dock klara många timmars användande om man inte råkar träffa nånting så man slår sönder dem. Men en 3-4 bilarspolering med samma trissa är inge problem.
AEG:
Hoppas du tvättar dem mellan varven.

Fick hem min maskin igår, är så sugen på att prova men "tanten" hittade inte till autoexperten :(
en fråga dock, de trissorna är ju 100 mm i diameter och de som följer med 95mm. Funkar det iaf? Verkar ju som att dom ligger nästan kloss nu i de närmaste läget.
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
AEG:

Vilken färgaffär är det? Ingen större kedja?

Mvh
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
topasblå:
100mm fungerar alldeles utmärkt utan att slå i.
vad bra, tack för svaret
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
topasblå : Jag tror inte Autoexperten i Sundsvall några trissor. Jag var dit häromdan och det fanns inga, inte vad jag kunde se iaf. Du kan ju kanske beställa hem trissor annars genom Autograf i H-sand eller Håbes. Jag köpte trissor genom dom billigt, köpte säkert 10-12 stycken. Har tvättat några av dom i tvättmaskin nu men det var ingen hit! Tygbiten börjar lossna.

///Foppa
okej, får kolla upp det. Ingen här som jobbar på rusta förresten?
Att köpa hem bättre trissor och sälja jämte maskinen borde ju inte vara någe problem, inte med sån här fin reklam.
Jag var på Autoexperten i Sisjön, Göteborg, igår för att köpa rondeller, men de hade bara 125mm, dessutom var de dyra. Jag frågade han i kassan om de 100mm oranga, men han sa att sådana hade de aldrig haft. Jag antar att de olika Autoexperten-butikerna själva kan bestämma sitt sortiment, så att det kan skilja mellan butikerna...

Mvh. /Kjell
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.