|
Sida 1 av 26
|
|
|---|---|
|
Såg denna polermaskin Länk och jag samt jonasjonas här på forumet är spekulanter på polermaskiner i denna prisklassen eventuellt lite dyrare. Tänkte därför höra om någon har erfarenheter av denna maskinen eller kanske något annat tips i ungefär samma prisklass. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Undrar om inte priset är fel på nätet, har hört på flera ställen att den säljs för 999:- i butikerna? Vet att Micro har fått in uppföljaren till ProFlex nyligen för ca: 1000:-. / Peter |
|
|
Okej får hoppas att du inte har rätt peter vore ju inte kul om den kosta dubbelt upp. Ingen som har hört något bra eller dåligt om denna maskin? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det priset stämmer. Fick ett reklamblad i lådan för några dagar sedan om det. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke, vilket pris stämde? Det jag trodde (999:-) eller det som Rusta utannonserar på nätet(499:-) ? Är oxo lite sugen på en liknande maskin, men frågan är om inte ProFlex uppföljare på Micro är ett bättre alternativ. Någon som testat denna? / Peter |
|
|
Sorry, 499:- var det jag såg i reklamen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
JAg köpten den för 499 på Rusta. HAr inte testat den ännu, men har hört att den skall vara bra. Skall vara likvärdig med ProFlexen. MAn får väl se, det blir väl att man använder den nu till påsk när bilen skall poleras upp. |
|
|
Micke, det låter bra det :) Då är det inte mycket att snacka om, ska handla upp mig på ett exemplar och testa. Vår Rustabutik tar 999:- som hyllpris för denna men då har de antagligen satt ut fel pris! |
|
| Jag såg att de små poleringssvamparna var hyffsat kassa. Kan man köpa dessa med bättre kvallitet någon annanstans? Det är ju en lite ovanlig dimension? | |
|
Skulle oxå vilja hitta andra poleringssvampar. HAr hört att Autoexperten skall ha det. Får la gå in där o fråga i veckan. Om ingen annan vet nån annan som har dem? |
|
|
Polermaskinen på Rusta ligger på tillfällig kampanj, därför inte alla butiker har hunnit skylta upp rätt pris. Den verkar förörvrigt helt ok, inte många procent reklamation heller om man kollar på alla butiker. /// Nicke Länk |
|
|
Nike_Boy, precis det stämmer bra det! Jag var inne och kollade på våran lokala Rustabutik idag och 499:- gäller t o m den 23/3 - sen är det 999:- som gäller... Får se hur jag gör, hinner jag köpa en polermaskin innan den 23:e blir det nog Rusta's - men går den upp i 1000:- klassen blir det en ProShine på Micro. / Peter |
|
|
Jag var faktiskt och lättade på lädret idag och tycker nog att 499 spänn är prisvärt. Skulle det visa sig att det är skit och den går sönder så har man ju ett års garanti. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Om nån av er köper den på Rusta i Gävle och inte är nöjd är det bara att komma tillbaks och prata med mig så fixar vi det =) Micke Olsson - Ska bli roligt med ett utlåtande! /// Nicke Länk |
|
|
Jepp, jag är väldigt nyfiken på hur den ska palla med min putsnoja. :-) Skrev lite i dagboken ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Micke : Kunde man även köpa fler trissor till maskinen på Rusta eller är det bara att köpa sådant på någon rekondfirma? | |
|
Jag letade efter trissor men hittade inga. :-( Får bli att åka till någon reservdelsfirma typ Mekonomen eller Biltema. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jorå det finns extra trissor, säljs i 3-pack kommer inte ihåg priset.. /// Nicke Länk |
|
|
Ok, hoppas bara att dom i så fall är bättre än dom som följde med maskinen för dom kommer jag aldrig använda. Allderles för mjuka. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jasså, skulle tro att det är samma grejor tyvärr. Bra att man får tipps då man inte precis är proffs på sånt där själv! /// Nicke Länk |
|
|
Vad är det för fäste (kardborre)? Vilken diameter är det. mvh//trucker Länk Länk NY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.