|
Sida 15 av 26
|
|
|---|---|
|
Någon som kan svara på vilken av dessa maskiner som är så populär... Har inte riktigt kopplat nån bild jag såg med priset som är omtalat.. Länk Eller Länk Med andra ord, den med enkla eller dubbla trissor? |
|
|
Denna Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Köpte mig Rusta maskinen idag med dubbla polerare. 399:- Sen upp på mekonomen köpte deras polerhättor som är hårdare, sen var det hem å köra. Körde nog 3 tim i sträck, allt gick bara bra. Blank vart han också. V8 muller. |
|
|
Min trotjänare har tjänstgjort idag igen ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke där var det mycket reklam på en och samma gång :) ///Foppa |
|
|
Hehe, tre i en. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Även jag har sällat mig till mängden av Rustamaskin inköpare, noterade att Meca och Autoexperten säljer en liknande med annan färg på (Kraft- samma specar) för 995:- Nu kan jag köra med en i var hand :) Min modifierade 1100kr waxmaster funkar fortfarande men alltid kul att prova nått nytt. ///MVH Hasso Länk |
|
Välkommen i träsket Hasso. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Tror snart att Gasar-Magnus också sällar sig till gänget och åker till Rusta, då han lade beslag på min för någon månad sedan och har troligvis toktestat den på någons bil :-) G-M var den bra? | |
|
Stout: Det är du som får åka till Rusta igen för GM släpper den inte ifrån sig. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Stout: Jag fick tillbaka min SRS återställare med ränta en massa bra och ha pryttlar när G-M lånade den så den kommer nog tillbaka :) ///MVH Hasso Länk |
| Jo, jag vet att den kommer tillbaka. Man hjälps ju åt, G-M har hjälpt mig och nu det var min tur att hjälpa G-M :-) | |
| Var o köpte sonax pro cleaner och sonax pro wax på AD Center idag. På wax-flaskan stog det att man skulle använda den på cleaner-behandlade ytor men inget om wax-polishen som alla här verkar köra med. Blir det stor skillnad om man kör med polishen också? | |
| Jag har kört alltid Cleaner och Wax och fått glänsande resultat. Köpte dock en flaska WaxPolish men ser ingen skillnad i slutarbetet mot innan. Hur mycket betalade du för Cleanern? | |
| Stout: Ok, då testar jag utan wax-polishen då :) Både cleanern och waxet kostade ca 180 kr. | |
| OK, tack. Det skiljer sig rätt rejält i prissättningen om man räknar procent från 130-201:- kanske ännu dyrare hos någon. | |
|
Hasso: Välkommen över på den mörka sidan! Glöm inte: Länk Nu väntar jag bara på att du skall få ändan ur vagnen o inhandla Brightguard :) Waxpolish är en grym produkt som grund för ett vax eller en lackförsegling på en lack i hyfsat till bra skick. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Eftersom tråden är en aning gammal och rustas länkar är omgjorda så undrar jag om det är denna maskin som rekommenderas? Länk |
|
| Ja, det är den maskinen. Inte att förväxla med deras vinkelslip/polermaskin som inte ens orkar dra runt om man har rubbing. Den ska du alltså INTE köpa utan den på din bifogade länk. | |
|
Tack för ett snabbt svar! Någon som testat maskinen och kan ge lite feedback om den? Är den jämförbar med dyrare maskiner på marknaden? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.