AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.830

M3:an det var prat om förut, blev den borta

Sida 2 av 3
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Är det denna?
Länk

///
Nicke

Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768
Inte samma....
St
199
Stefan_J
325ix -87 (s50)
Alpina B8: Fel bil.
Den bil de skriver om har inga kromade bakspeglar. Gå in på blocket o sök på M3 rea så kommer du hitta den omtalade bilen.

Mvh

Stefan_J
BMW 325ix -87
Visa användare
48
West
325 Coupe -92
NorrortRacing
det är denna

Länk

jag bor alldeles i närheten av den, så jag ska se om jag inte kan åka och kika på den och provköra på skoj bara om jag har tid. Skriver tillbaka om det sker :)
Länk

Nu är den tillbaka....

//Calle
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Är inte det billigt`?
De
382
Dekker
323i -82 Projekt
316 -85
rätt mätarställning nu verkar det iaf?
enligt det vägverket angav...
Tycker det är jobbigt när folk ställer bilen på gräset, ger sån missvisande bild på bilens höjd....
Om ni åker och kollar på den, lyft på gummilisten vid bagaget och kolla om rosten finns kvar...

//Calle
Usch :( Kan ju inte vara annat än ett lik. Tycker det är så jäkla trist när man ser M3:or för dessa skampriser. Om det är någon som köper bilen så hoppas jag att den personen fixar upp den lite.

Mvh Tobbe

Mvh Tobias
Fan den där jäkla signaturen :) Blir ju alltid dubbelt namn på slutet ;)

Mvh Tobias
Länk

Nu är den tillbaka....igen.... andra fälgar också....

//Calle
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Nu orkar jag inte läsa hela tråden igen men...vad var det med den bilen???? Den var iaf väldigt billigt och jävligt snygg med för den delen. Antar att det är nåt skumt? Skruvad, smäld?

MVH: Henrik

///M3
Misstänkt skruvning tror jag bestämt det var!
lite märklig inställning många har här. En bil måste väl inte vara ett lik bara för att mätaren inte stämmer, eller?
viperhauck: Vilken planet bor du på!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
men nu stämde ju mätarställningen mot den som uppgivits i regbes iaf? Säljaren verkar ha insett att den blev smittad av skruvningen eller har den rullat så mycket sen regbes?

/Christofer
Det var väl ett regbevis från Noterad 2003-10-20! Så då har det ju inte körts så många mil sedan dess! Eller det finns ett nyare?
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
ok. då är jag med.

/Christofer
ml99: jorden, du då?
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Det är sådant här man ska passa sig för när man leter M3, det pågår ju en annan intressant diskution om M3:orns värde, och det är väl bilar som denna som smutsar ner många andra M3:or.

Ska man ha en fin och ärlig M3:a kostar det lite extra, men det är det värt !!

/ Martin

Först gaaaasa...sen bromsa...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.