|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag beställde ett registerutdrag från vägverket på den, och den hade ju gått en aning mer än vad som var angivet i annonsen. Noterad märarställning 2003-10-20 = 160011 km!! Finns i annons på blocket nu med mätarställning 10000-10900, stämmer ju inte. PB | |
|
Vilken M3:a på blocket menar du? Den blåa -94:an eller? Hmm..där ser man.. ///M3 |
|
|
Nej, det är en 4-dörrars 96, rubrik till annonsen är M3-rea. Det var en tråd här om bilen förut men det verkar som dom tagit bort den. Det var även en annons i powerbörsen, men den är också borta. PB |
|
|
Jaha..den..de var nån brud dom sålde den va? Hann kolla på den förut.. annonsen alltså.....är den också borta nu? Hmm..skumma brudar du vet:) ///M3 |
|
|
Ägarnamnet var ju ett helt annat, men det finns ju många som har bilen reggad på någon annan. PB |
|
|
Känns som det är mycket oärliga bilar ute nu, eller så är det bara ovanligt alerta forumbesökare =) /// Nicke |
|
| jag ringde på den idag för jag var intresserad av den, han sa inget pris på blocket så jag ville bara kolla. 120-125k vid snabb affär lät det som. Låter ju konstigt att den har gått så mycket längre än vad han satt ut den för i annonsen. | |
|
När den var med på powerbörsen förut så syntes regnummret, så det är ju bara att kolla vägverket. Det är ju otroligt korkat att skruva mätaren efter att du regbesiktigat bilen! PB |
|
|
Inte är ni väl förvånade av att den är skruvad? Jag är då föga förvånad... |
|
|
man måste bli förvånad. kan ju inte accepera detta! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
| Skruvas nog 10ggr mer än vad folk tror.. kom ihåg att tyskarna kör bra mkt mer än vad vi gör i sverige. | |
| Tror att tyskarna kör mkt men inte skruvar. Särskilt itne om den är köpt av en BMW-hamdlare. Däremot tror jag många "mellanhänder" och svenskar skruvar när denväl är i Svedala. | |
|
Håller med Gustav. Bilar skruvas ju inte ofta I Tyskland..utan på vägen hit..av oseriösa svenska handlare... ///M3 |
|
| Jag håller med P3r, det skruvas nog mycket mer än de flesta tror. Säkert 50% av bilarna som kommer till Sverige är skruvade (jag spekulerar vilt nu). Den första M3:an som jag undersökte lite mer noggrannt visade sig vara skruvad. Jag kan ju bara haft otur, men jag tror inte det... | |
| Jag tror inte heller att alla bilar man hör om som gått cirka 11k mil och får motorras stämmer. De flesta av dessa har säkert gått betydligt mer. Kanske 20k eller mer. | |
| Men många skruvar mätaren tillbax ( dom som kan det bra) typ 10000km sen kör dom de 10000 km och då e dom tillbax till samma miltal och när du köper tänker du att han inte har kört bilen mycket under senaste tiden. | |
|
En bekant( som nyss fått körkort) köpte precis en 325:a -92 för 60000:- hos en sk bilhandlare/importör. (som jag vet är skum) Han kom hem till mig och visade upp bilen som hade gått 9000mil!! och hade alla papper(!) och stått stilla sen -97 enligt bekanten/handlaren. Att sedan handlaren ljugit om att bilen hade stora datorn också förbättrar ju inte saken. Vad tycker ni om de? Givet eller hur! ///M3 |
|
| den va grymt lik min gamla,är det nån som har bokstäverna i reget? | |
|
Skinkan/ TLL 9**, stämmer detta så vet du resten av nummret själv. PB |
|
| TLL93* | |
|
den är ute igen ifall ni menar sedanen med chromade speglar, nu med 13700 mil på mätaren om jag inte minns fel. ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.