AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.325

Ovanlig M5´a ?!

Sida 2 av 2
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Christofer, jag tolkar det som att han skickar med originalchipet "i en påse"!

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
ufo777:

På väg till södra finland någongång?
Johan B; I en chipspåse då förmodar jag? :D

Allvarligt, någon borde maila den här killen och fråga vad han pysslar med. Han borde ändra sin annons illa kvickt innan han lurar nån stackare.

Jens
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Jens, jepp en påse extrasaltade sådana...! ;oDD

Antingen drar killen jordens rövare, eller har han i sin okunskap blivit pålurad samma historia själv...

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
16.548
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Han kanske har blivit blåst själv när han köpte bilen? Dvs han blev itutad hela "M5 Italien" snacket av förra ägaren och inte har brytt sig om att kolla? Kanske lite väl naivt men världen är fylld av bilointresserade människor.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Italien-M5 med 192 hk har jag aldrig stött på (sådana finns inte). Inte heller någon Italienversion av 525i med komplett M5-optik från fabrik.
Bluffmakare?

//HD91

bayerischemotor, kan mycket bra hända. Är det några bra events där i sommar? Varifrån är du?
Inget speciellt, men har endast pratat med 2 M5 ägare förut i Finland. Vi är ju rätt få:) Så det vore kul.

Är från Ekenäs, men bor sedan ett par år i Helsingfors.

Är lite out faktiskt för tilfället gällande bilevenemeng osv.
Jag har ägt en 525 24v -91:a som var tillverkad i en serie som hade m-optik ut/invändigt som en M5:a, hette M-sport edition i de tyska papperen.

M.v.h
Micke

BmwCS nr 05419
pettan86
Är ni säkra på att det är bilen på bilden då? Han kanske har lånat bilden..? Eller har någon ringt honom och frågat reg. nummer?:)
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Bilen på bilden var en vanlig 525i, men den tillhörde en "Individualserie" från BMW, dvs den var utrustad med saker som annars inte erbjöds till modellen (förutom just via Individual), samt att någon slags utr-paket var ihopbakat. Dock hade den inget med M5 att göra, inte ens aerodynamikpaketet var fabriksmonterat om jag minns rätt, har inte listan framför mig nu, men kan kolla vad som satt original om någon vill veta mer om dessa.

- M5 E34 Limousine register -
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.