|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
|
Manray: Sant och i lördax var det skönt att man hade M under huven annars hade man inte kunnat hänga med i det höga tempot. |
|
|
Jag hade lite svårt att haka på bitvis...men så var man ju typ den enda under 300 hk... ;) |
|
|
:)) /Manray/ |
|
|
mosse: Ett tag ringde jag till STEPHAN och bad honom sänka hastigheten då jag inte såg Er andra i backspegeln, nästan att vi kunde ta en egen fika innan Ni han ikapp oss:)))tur att man har 300+ under huven |
|
|
Mosse: Jag tror inte jag har över 300 hk i man Alpina.... Eehhee.. Men bra går den iaf,,,, Det var en trevlig dag,, tyvärr kände jag mig lite stressad då jag beslutade mig i sista sekund.. Det sura med denna träff var gruset som bara flög upp efter vår framfart.. Men det blir bättre vid nästa träff, då regn o vind tagit bort resterande grus på vägen. Men jag är med nästa gång.. Micke Länk |
|
dunstan |
Tur att man inte dök upp! Gillar inte stenskott... Inte bästa tiden på året att trycka på i kö direkt... Maj/Juni är bättre då det sopats bättre. |
dunstan |
Starre: Har inte du fartspärr? Tyckte jag märkte det vid Uppsala träffen förra året. Den liksom stannade vid 250... ;-) |
|
håller med tidigare talare,mycke lyckad träff!!med kul körning,trevligt folk och god mat,hoppas det blir fler liknande träffar men med lite fler deltagare. Micke olsson:är det okej att maila lite fler bilder till dig,fick nog med m3 e30;in på min kamera? |
|
|
håller med tidigare talare,mycke lyckad träff!!med kul körning,trevligt folk och god mat,hoppas det blir fler liknande träffar men med lite fler deltagare. Micke olsson:är det okej att maila lite fler bilder till dig,fick nog med m3 e30;in på min kamera? |
|
|
Jag vill också tacka för en trevlig dag. Men f*n vad det flög grus om er (säkert mig också) på motorvägen hem, hela huven är ju full va stenskott nu. Vad göra, omlack eller? För den som fille skåda E30 M3:an så skymtar den i bakgrunden på bild 2. Och visst blev man sugen på en ur M3, den lät.....mycket. Fråga bara, är det bara nyare M-bilar som ska varmköras innan man varvar ur dem???? /Z3MPOWER |
|
|
Bara ös på med hur mycket bilder ni vill och orkar... Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
cane |
Känner att jag kan ha varit skyldig till en del grus-sprut, va liksom enda bilen med vinterdäck... dock ej dubb! Var förresten litet läskigt bitvis med de mjuka lamellerna, lol! |
|
Japp, gruset var dagens mindre lyckade inslag.... Jag vill inte ens titta så noga på huven....räcker med krossat dimljus... :-( det var ju rena WRC rallyt! Men men...någon gång ska man väl lacka om huven antar jag... |
|
|
jag har inte fått några stenskott va jag kunnat sett iallafall,ett bra tips för att minska stenskottsrisken håll full gas och ligg först...mina bilder kommer snart oxå... de är årets nya mode med trasigt dimljus jag har oxå ett sen tidigare färd... |
|
|
Känns helt plötsligt som jag är lite småglad att man inte fått hem bilen än. Att komma med nylackad bil och få den blästrad hade varit mindre skoj. Sen hade jag även vägrat att åka 250 i caravan. Annars verkar vi haft en trevlig helg. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| cruZZe...det är hårt liv för oss putsnissar... ;) | |
|
Det var tur för mig också att jag inte kunde komma! Hade inte kunna hänga med alls! för lite hästar, ny lackat bil och lilla dottern i pasagerar säte hade tvinagat mig hålla lagligt fart. :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Tempot hade jag däremot inte oroat mig för. Att vara så hjärnslö att man ligger i rad 250km/h skulle aldrig falla mig in. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
cruZZe: Det fanns ingen som körde i 250 och definitivt inte i rad så du kan lungt komma nästa gång. Tokköra kan man göra på bana. Att det sedan fanns de (alla) som körde över 90 tar jag bara som ett friskhetstecken. Varför ha en M/Alpina om man inte får trycka plattan i mattan någon gång. Anders-M3 |
|
|
cruZZe: Ingen gång var det farligt för oss som körde på rad alla hade goda avstånd till varandra och andra medtrafikanter. Och som AndersM3 säger så var ingen som körde i 250km/h dock ska jag erkänna att på motorvägen fanns det några enstaka tillfällen som jag lyckades få upp bilen i högre hastighet än vad lagen säger att man ska köra. /s |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.