|
Sida 1 av 8
|
|
|---|---|
|
Mors! Försökte mig på detta för 3 år sedan med Stephan, att ha en liten M & Alpina träff i Stockholm. Vi blev väl en 12-15 bilar i alla fall. Kanske någon annan redan har föreslagit detta, men det vore skoj att mötas upp alla som har (främst) M3:or i Stockholm nu i vår, köra till något gemensamt mål & käka lunch, ta en tur på trevliga vägar, snacka bil... Alla som är intresserade kan ju svara på denna tråd så får vi se vad det leder till! Hälsn Klas | |
|
Kul att du gör slag i saken, Klas! Jag är helt klart med på en sån här träff. Vilken känsla det skulle vara att ha ett stort gäng M3 E36:or samlade på ett och samma ställe :D Kom igen nu så vi blir riktigt många! Jens |
|
|
Det här verkar bli ett skojigt år, redan massa träffar planerade! Synd att man inte är bjuden till alla bara! ;) /Manray/ |
|
|
Manray... M paket är ok... ;)) |
|
|
Ok, vi säger väl så ;) /Manray/ |
|
dakar gul |
Mosse Det låter som en kannon ide!!! Det vore skit kul om man vart ett 50 tal bilar...... eller någe i den stilen......... Ha det gött........ //CH |
|
Men som sagt....för att det inte ska balla ur fullständigt... M3:or har förtur, annars försvinner liksom idéen med "M3 träff.." ;) Jag vill också understryka, att jag tar initiativet till detta...men jag kommer inte bjuda på saft och ostsmörgåsar! ;)) |
|
|
Japp...jag är på. Hur coolt som helst o komma på rad en hel hög ögonstenar. En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
Självklart förstår jag mosse, jag ska inte tränga mig på - jag var bara lite ironisk. Ni kommer säkert få en fet E30M, E36M och E46M träff! :) /Manray/ |
|
dakar gul |
Mosse behöver du hjälp med någe så är det bara att hojta till... MVH//CH |
|
Mosse: Visst är det trevligt med m3 träff...så med lite framförhållning kanske det dyker upp en annan e46 Manray: Fick ordning på länken Kanal5 E60M men bara via jobbet och inte hemifrån???? |
|
|
Starre; Tyvärr är jag ingen expert inom ämnet, men att båda länkarna inte fungerade (tsaros, foppas) är märkligt, jag har nämligen den sämsta datorn och de funkar hos mig! ;) /Manray/ |
|
|
Låter intressant, se till att ta ett datum som ligger en bit in på våren / sommaren bara, B8an vill inte åka när det är kallt och halt på vägarna! (avställd) /Marcus |
|
|
Får en MC komma med M-Märke...? Lr så känner sig starre lite manad å ta med en co driver... |
|
Agge |
Jag är på. Bara bilen finns kvar så kommer jag. Och Mosse, tänk på att komma i tid denna gång så du inte står på mötesplatsen ensam ;))) Mvh //Agge |
|
Jag kommer. Mvh Abbe Länk |
|
|
Agge...haha! ja det var snopet! :-/ Vi kan ju utöka detta till M3 & Alpina träff... Ju fler desta roligare.... Jag kastar upp ett daturmförslag nu så får vi se vilka som kan då... LÖRDAG DEN 17: APRIL eller LÖRDAG DEN 24:E APRIL |
|
|
Vad trevligt med en M och Alpina träff, då är man ju bjuden=). 17:e April ---> Länk 24:e skulle väl funka vad jag vet..? Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Manray: Kom på en ska du har ju en M=530IM |
|
|
Oj! så mycket koll hade jag! 17:e kommer man ju till Brostugan! |
|
|
Låter intressant! /Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.