|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
cane |
Verkar vara kört för mig med, har inte fått igång bilen :/ |
|
Jag tycker vi ställer in om det blir regn. De som måste åka en bit vill säker veta hur det blir. Det är ju taskigt att vända på Essingeleden och köra hem igen. Vi kan väl snackas via forumet och försöka bestämma något på fredag em. Anders-M3 |
|
|
Hej! Låt oss hoppas och be för att det ska bli bra väder=sol, och ja vi bör snacka ihop oss under fredagen så slipper folk köra x-antal mil i onödan |
|
| AndersM3.hej anders tänkte bara säga att jag ringer dig på fredag eftermiddag nån gång.för att verkligen få veta om det blir av eller ej har ju 40 mil enkel resa+att jag letar rum för fullt så det är rätt bra att veta.mvh skinkan | |
|
Synd.. Efter dessa tveksamheter ang, vädret tycker jag att det bör planeras in ett datum i slutet av indusrisemestern. Eller? |
|
|
Jupp...vi hörs här på fredag, om vädret är dåligt är det lika bra att skjuta på det. /Klas |
|
|
Väder enligt nedan: Stabilisering Under helgen sker en stabilisering i vädret och molnigheten minskar alltmer efterhand. Lågtrycket i söder drar sakta åt sydost, men det är osäkert om regnet lämnar helt och hållet, det kan dröja sig kvar över främst Gotland även på söndagen. I Norrland blir det till en början mycket moln kvar över de mellersta delarna, lokalt också byar av regn och snö, men till söndagen minskar monligheten alltmer då ett högtryck växer till sig norrifrån. Från Svt |
|
|
Jag är född optimist och tror att det blir just väder. Bilen går ju bättre om den får andas lite kallare luft och det sliter inte så mycket på däcken när man "driftar" om det är fuktigt på vägen. Dessutom är det bra terapi att få smeka den när man tvättar den efteråt. Anders-M3 |
|
|
Jag hoppas verkligen jag kan komma, har ev. fått förhinder... Meddelar på forumet imorgon e.m Mvh Klas |
|
|
Jahapp, det drar ihop sig. Verkar ju vara uppehåll i alla fall i mogon. Undrar hur många som dyker upp? :-)) /K |
|
|
Väderprognos enl. Aftonbladet för imorgon Lördag 24 April Omkring halvklart och uppehållsväder. 10*C 3 m/s Väl mött! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| Jag kommer om jag får bilen tillbaka från Solna......... | |
Agge |
Tyvärr så har jag fått förhinder, så jag kan inte komma. Mvh //Agge |
|
Jag kommer i alla fall vara där 11,00 sharp. De änmälda är i alla fall 8 bilar. Då vi inte blir så många har jag inte bokat något lunchställe men vi kan nog tränga oss in vart vi vill. Jag tar med digitalkameran så kan ni bangare kolla på forumet hur kul vi hade. Vi syns i morgon!!! Anders-M3 |
|
|
andersrönn... Kommer du med GT:n? :-) |
|
|
Jag skiter i att komma,, Tyvärr.. Men men .. med bättre väder o mer folk skulle jag kommit. Och jag hade dragit ihop några här ifrån med som skulle med.. men de kan inte längre... så jag orkar inte åka upp själv. Men ha de kul... |
|
|
B10 Alpina... That´s the spirit! |
|
|
ja,,,, jag vet.. Dåligt stil... borde föregå som ett bättre exempel.. Men 7 andra bilar... känns lite för litet.... + vädret... |
|
|
jag kommer oxå vid kl11:00.kanonkul att det åtminstone finns 8stycken som har bilar som tål lite sämre väder. B10alpina.då hoppar jag över att ringa dig imorgon,ångrar du dig så passerar jag n-köping cenrum vid 9.00.tänker alla att det är för lite bilar så blir vi ju tills slut inga alls. |
|
|
Jag hade till och med monterat in barn stolen för att ta med min dotter som är ett år och fem månader, men så fick jag förhinder och kan inte komma! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.