|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
mosse: en svart M3:)) |
|
|
Mosse: M3 -02 Cab M3 -02 M3 E36 M3 GT M5 -01 B10 X2 M3 -88 Hoppas det blir fler Anders-M3 |
|
|
Så här är det alltid.... Alla vill, men ingen kommer sen iaf. Skit samma,, ju färre vi är desto mindre kö vid fikat ;) Micke Länk |
|
| lugna ner er lite,de är ju ett par dagar kvar så det blir nog fler,åtmindstone 1 till.har bara en liten sak kvar att fixa innan jag anmäler mig. ska till brostugan redan idag den 17/4 så vi syns nog där en del av oss | |
| När är det då? Jag kanske kan glida ner från Falun med min skönhet! Bmw M3 E36 special edition 1200hk... Nejdå men har en M3 E36 | |
cane |
Jag kommer OM min bil vill.... parkerade som vanligt, dan efter är den död.... när man vrider nyckeln går inte startmotorn. Testade med ett fräscht batteri. Vete fan om det kan vara SMGn som spökar... tyckte att den kopplade ur litet sent under de senaste dagarna. Eller om startmotorn har tagit semester, fan vet, känner mig litet knäckt just nu. |
|
Datum osv? Har fortf inte fått tebax min från omlackering :( "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| Så då va jag oxå anmäld.AndersM3 hoppas verkligen ni ringer om jag inte dykt upp vid 11:00,för jag är lite dålig på att hitta i sthlm,ska försöka leta rätt på en bra karta tills dess.missade brostugan igår med några minuter så jag vill inte åka upp en gång till i "onödan". | |
|
Skinkan: Jag mailar dig mitt mobilnr så kan du ringa om du inte hittar. Kör bara strandvägen "i botten" och forstätt mot Djugårdsbrunn. Kaknästornet är då svårt att missa. cruZZe: Nu på lördag kl. 11,00 vid Kaknästornets parkering. Alla: Har lite svårt att hitta ett bra ställe att käka på. Några tips? MC Donalds Drive Thru är ingen hit Anders-M3 |
|
|
AndersM3: McDonalds Hägernäs (om vi ska köra bogesundsleden) McDonalds Norrtälje (om vi ska köra kustvägen som är kurvig) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Stephan: Tack för tipset men som jag skrev tycker jag inte MC är någon hit. Du verkar vara en fena på vägar och kurvor vill vi ju ha. Mat runt Norrälje vore väl inte fy skam men jag mehöver mer tips!! Anders-M3 |
|
|
Jag har anmält mig i början av denna tråd, verkar som den anmälan inte gäller, så jag får väl anmäla mig igen då. Det kan dock hända att jag inte kan deltaga hela dagen men jag lär vara där till start i alla fall. /Z3MPOWER |
|
|
jag måste få vägbeskrivning, jag har ett lokalsinne som är lika med noll!!!! kan inte möta mig lite norr om stockholm så kan jag bara följa efter? annars kommer jag nog aldrig hitta fram Länk |
|
|
andersrönn: Vassego! Länk Kör du mot förmodan fel, fråga! alla Stockholmare vet var tornet ligger! ;) |
|
|
AndersM3: Norrtälje/Vaxholm kommun måste ha en egen hemsida man kan gå in på och söka på matställen?! Där borde man få lite tips, "problemet" är att hitta en som alla kan få plats med både bilar och personer. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Om någon kommer E4:an söder ifrån eller E22:an är välkommna att höra av sig till mig om de känner att de ej riktigt har koll på vart vi ska. Samt att vi kan samåka från Norrköping - Stockholm. 0706-591377 Micke Länk |
|
| B10Alpina:när planerar du att åka från norrköping?jag kommer att passera n-köping vid 9-tiden,då kanske du redan dragit uppåt,om du inte dragit då vore det skoj att haka på dig! | |
|
Jaha, tyvärr har jag fått förhinder och kan inte komma! :-( Mvh Abbe Länk |
|
|
Hej Jag kommer tyvärr inte, har tid hos BMW den 27 april för genomgång av motorn, ska ställa ventilerna efter topprenoverings jobbet. Så den står nu i garaget och väntar på att få komma in och få en översyn. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
TYVÄRR... Så ska det bli skitväder på lördag....regn, kanske t. om SNÖ! :-(( Om det blir dåligt väder...så ställer vi in...eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.