|
Sida 2 av 8
|
|
|---|---|
|
Jag och Mosse har diskuterat och kommit fram till att göra detta till en M och Alpina träff precis som vi gjorde förra gången. Alltså ENDAST M3, M5 och resp. Alpina modell. Datum är satt till den 24/4, plats och tid kommer. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Plats: Kaknästornet (inte uppe i utan på parkeringen :D) Tid: 11.00 Datum: 24/4 -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
KUL! Hitills är vi: Klas (mosse) M3 E36 Coupé -93 Stephan Alpina B10 BiTurbo Jens (MrMa..) M3 Coupé 95 Manray (undantag) ;) 530 //M pakt DakarGul, M3 E36 Coupé -94 Kim Marvaa, M3 Coupé -93 Starre, M3 E46 Darklight, B8 4.6 Agge, M3 Cab -97 Abbe, M3 E30 -88 David C1.., Alpina 2.5 Z3 MPoower, Z3 ///M Fler!!! |
|
| Jaha vi me E36 Turbosar får väl fixa en egen träff då.... | |
| Ja det får ni göra.. ;) | |
|
Starre och Mosse; Glöm mig, vill inte bli mobbad! ;) /Manray/ |
|
|
Om jag är välkommen så kommer jag gärna? Nipply |
|
|
Klart du är! :) ALLA M, & Alpina bilar.... |
|
|
Kul! Är det den 24/4 som gäller nu? Vilken tid? Nipply |
|
|
Nipply; Enligt Stephans inlägg ovan är det Kaknästornets parkering kl 11.00 som gäller. Ska bli riktigt kul, det är första bilträffen för mig :) Jens |
|
|
Och en väg beskrivning till oss "by bor" skulle sitta fint!:-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Manray: Klart som korvspand att du ska med du kan inte backa nu!!! |
|
|
Jag hänger gärna på med min M-Paketare då är vi två Manray;) Mvh Stephan |
|
|
Starre och Stephan735i; Haha vi får se! :) Vi kan ju ta med oss Kimzo så får vi en egen liten hörna med E39 med M-paket! ;) /Manray/ |
|
|
Hmm... Jag måste säga att 24/4 är för tidigt för mig... Jag tror att det är ganska troligt att B8an inte är ute på vägarna på riktigt vid det tillfället, tänkte vänta till maj nämligen... Får se ifall de planerna ändras, men for now: Jag kommer nog inte. /Marcus |
|
|
Kom igen nu grabbar (och kanske tjejer) flera måste vi bli! Väbeskrivning: Kör Strandvägen mot Djurgårdsbron. Fortsätt rakt fram, passera Berwaldhallen (ha den på vänster sida) Fortsätt på denna väg, passerar Amerikanska Ambasaden på vänstra sidan, följt av Sjöhistoriska Muséet på höger sida. Kör ytterligare ca 1 km. Sväng vänster vid Kaknästornet. Kaknästornet är ganska ssvårt att missa... ;) Raka spåret med andra ord! /Klas |
|
|
mosse: Undra fall man lägga in Kaknes på navin.....har du en adress? |
|
| Starre: Kolla Gula Sidornas karttjänst för adress ;) | |
|
Hmmm.... Fasiken att man inte har bilen klar då =( Får väl åka med i Davids Alpina... Mvh Tobias |
|
| Men Tobias...du har väl ingen M eller Aplina... ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.