|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| hej har du fått kjolarna än ? priset som står på deras hemsida är det plus moms eller med moms mvh robert | |
|
Hej Nix jag har inte fått dom ännu..men det mitt eget fel för jag var till banken först i Tisdags, dom skickas med buss så det tar nog en vecka eller lite till. Priserna är med finsk moms, frakt tillkommer förstås om man inte har tur och bor i Stockholmstrakten o kan kombinera med en båtresa o hämta på plats. Jag skriver här när jag fått grejorna Glad Midsommar:-) Min bil Länk |
|
|
Hej alla Nu har mina sidokjolar kommit. Hittills ser allt bra ut, passformen ser fin ut, dom sitter så tajt så dom ramlar inte av då man släpper dom. Det tog lite tid men det känns värt väntan. prset var ju rätt också 1450 med alla bankavgifter, frakt etc. Med Buss 2 dagar från Helsingfors till Luleå, ungefär 100Mil. Snabbare än Bussgods:-) Blir att beställa bakkjol i höst Min bil Länk |
|
| hej kul att det gick bra med kjolarna, du har inte nån bild så man ser hur det blev på bilden ?mvh robban | |
|
du har mail:-) Min bil Länk |
|
|
Forry: kan du maila bilder till mig också? m_civcic@hotmail.com tack... Min Bil - Länk |
|
|
javisst:-) kolla din mail. Jag har inte lackat ännu, bilderna är från testmonteringen och hålls uppe av sej själv, sitter tajt o fint. mvh Göran Min bil Länk |
|
| Hur går det ?? jag är med sugen på kjolar till min e34. | |
| hej nu har jag fått hem min frontspoiler , tog ca 2veckor som dom sa tills att jag fick hämta ut den på dhl ,kostade runt 2300:- ink frakten så det tycker jag var bra ! mvh robban | |
| dom pratade ju svenska så det var ej några problem och beställa mvh | |
|
Hej alla Det finns nu en svensk återförsäljare för DC-ICE sortiment. Jag har beställt av honom till min E38 och är väldigt nöjd med passform samt att det är mycket trevligare att handla på "hemmaplan". hej kanske trevligare och handla på hemma plan !?? men kanske dumt när priset är ca 1200:- dyrare för samma grej och då menar jag fronten till e34 mod , den silvriga som dom begär 3200:- för på den svenska sidan , som jag själv köppte för ett tag sedan för 1998:- plus frakt hem till mig för ca 350:- på dc -ice egna hemsida från tallin , funkade hur bra som helst så varför betala mera för samma grej ??? mvh robert |
|
| Hej! lyfter upp denna gammla tråd, jag har nämligen tänkt beställa från den finska sidan (Länk då denna har betydligt bättre priser. Nån som visste hur man skulle gå till väga då? | |
|
Du kan maila dom, om du inte kan Finska så går det bra med engelska En av killarna heter Sami nånting o han var väldigt hjälpsam med mej när jag handlade sidokjolar till min förra bil. Frakten från Helsingfors till Luleå blev inte farligt dyr "ungefär som Bussgods motsvarande sträcka inom Sverige..ca 120 mil) Lycka till mvh Göran Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.