|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
E39:an skall få komplett bodykitt nu tittat på Länk de bara inte sant va bra priser....va snygga spoilers....dom lovar perfekt fit oxå dom ligger väll i estland? hur åker man dit från sthlm? annars om man beställer allt tänkte FULL M5 FRONT addon rear 1 bak touring vinge samt addon 1 sido kjolarna nån som vet vad det kommer kosta ...säg tex 150 euro kommer det moms osv till om man beställer härifrån? är frakterna dyra? vet nån hur dom håller lager? kan man åka över? riktigt sugen...man kan ju inte handla i sverige..för dyrt vad skall man göra ÅKA ÖVER..eller beställa? ingen annan som åker dit och ska köpa produkter? eller har gjort? P.L.Ä.P | |
|
skall ha komplett front nya M5 look även till min E34 ..dom har det oxå...me andra ord..mycke stora plastsaker..men allt får ju platts i kombin.....men hellst slippa åka...beror på vad ni säger nu P.L.Ä.P |
|
|
*** addons till första inlägget nån som vet vad det kommer kosta ...säg tex 150 *som en front tex kostar i euro* kommer det moms osv till om man beställer härifrån? **är frakterna dyra?=STORA PRYLAR LIKSOM P.L.Ä.P |
|
|
Kolla in Länk där detta redan diskuteras. Kan säga direkt att om det skickas tillkommer moms, vilket beräknas på det totala priset (delens pris + fraktpriset). Kan vara värt att åka över och hämta eller vänta till de är med i EU. Om du undrar över fraktpriser och liknande, maila så tar de reda på det åt dig. |
|
|
ojsan.....en frakt som heter DUGA :) får man frontspoiler för samt annat kul man borde hitta nån att dela frakten med.. jag ska garanterat ha mina prylar funderar ännu hur man lyckas hålla priserna nere ok läste där så 250 euro gäller frakt..sen vänta till första maj slippa tull avgifter men om jag drar dit själv då?=dom hade inget lager utan tillverkar? lite krångligt...är tanken att man förskotts betalar lite och låter dom tillverka allt...sedan när det står klart så åker man ner? fast åka till estland...mat..färjor..soppan är inte mycket då jag bor i sthlm..men i alla fall..de väll 250euro en resa ungefär me allt? om vi säger så här.....ni som fått uppgifter om 250euro i frakt..är det för EN SPOILER? eller är det typ samma pris om jag tar 6-10 st? för som jag vet nu är det 8 st spoilers...pratat me min vän ..han vill oxå handla till sin bil jag fattar inte varför ingen firma tar in grejjerna till sverige..sälja billigt här...skulle gå åt som smör...hämta me stor buss en massa spoilers liksom jeje har ni annat nytt om dom skriv in här hörde att om man åker till tallin så måste man ha regbeviset me på bilen och så? måste man ha pass oxå? :)..när man hömtar spoilers och dylikt...kör man bara genom tullen sen me prylarna..eller måste man tulla? P.L.Ä.P |
|
|
jag har mailat dom..men inte fått svar..gått ett dygn....still waiting önskar säkert som många andra att nån i sverige tog hand om allt.....dvs nån butik som skulle starta me deras prylar till bra priser P.L.Ä.P |
|
|
Hej alla Har gjort affärer med DC-ICE. Har bra kontakt med dem. Frakten ligger mellan 2200-2800:- beroende på hur mycket man tar hem. Kan hjälpa till med beställningar, Man bör vara 3-4 som beställer för att göra fraktkostnaden så lindrig som möjligt. Bara maila vid intresse. ///Coasthunter |
|
|
Jag vill beställa, jag vet att k1mzo också vill! Då är vi väl 3 pers ? |
|
|
Jaa.det gick 5 minuter så fick jag svar på min förfrågan, Sverige sköts numera av <www.tuningstore.no> , som dessutom på sin hemsida säger att dom funderar på att lägga ner och inte tar emot order..verkar rätt kört om man inte kör o hämtar Min bil Länk |
|
|
Fick ett nytt svar idag, det är bara att å ta båten till Helsingfors och gå in till Länk Dom ville ha 100 euro för E34 sidokjolar plus 30-35 euro i frakt till Sverige, tyckte jag lät billigt för det är ju trots allt med moms o tullfritt Min bil Länk |
|
|
Jag vill också köpa sidokjolar till e34... Kan inte alla härifrån som vill beställa skriva det här så gör vi en beställning?? |
|
|
TYvärr faller nog samköpsiden såvida man inte kommer från samma stad, då det kostar att skicka eller hämta inom Sverige också,Ex: om någon beställer 3 sidokjolar och får betala 300 i frakt, sedan skall han skicka med bussgods till mej, det kostar sådär kring 200 spänn, då är man ju uppe i slantarna som det skulle kostat att beställa direkt från Helsingfors. Iden är nog bra i sej, det är bara att hitta partners från samma ort. Själv skall jag kombinera det med en Rysslandsresa i höst, då stannar jag på hemvägen, passar prylarns kan man ju nödmontera dom på bilen o transportera dom enkelt o bekvämt:-) Min bil Länk |
|
|
Okej, jo jag trodde du bodde i sthlm! Men k1mzo och Pekka Puu Pää ni bor ju i sthlm, eller?? Ska vi beställa vårt från affären i finland?? |
|
|
Prova med att skriva på engelska till info@tuningstore.com Jag har mailat o beställt sidokjolar via email o bett om betalningsvillkor med mera. Jag skriver här då jag fått besked Göran Min bil Länk |
|
| Jag skickade ett mail till dom nu! jag skriver också här när jag fått besked ;) | |
|
Dom som letar Böserblick(Ögonlock).mm kan jag rekommendera www.autolamp.de Skickar till Sverige ex. Böserblick till E34 22.50 Euro ink frakt Min bil Länk |
|
|
Har beställt sidokjolar "fick hjälp med finskan av en finsk kollega" 100€ plus frakt ca: 20-30€ (1 175,14 SEK i dagens valuta enligt Forex) leveranstid 4-8 veckor Återkommer med mer info, om någon vill ha hjälp med att fylla i onlinebeställningen så maila mej mvh Göran Min bil Länk |
|
| Jag kan också stå till tjänst med finskan... | |
|
Bra, då har vi hjälpen på närmare håll:-) Göran |
|
| hej hur har det gått för er med beställning gick det och fixa på nått smidigt sätt mvh robban | |
|
Hej alla Nu är mina sidokjolar på väg med bussfrakt till Luleå 50€ från Helsingfors till Luleå. Det tog lite tid men det funkar i alla fall. Blir spännande att se passform mm.. Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.