|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja så nu blir det nuddlar och vatten fram över.. hehe.. näe spelar og ingen roll vad man gör för man kommer inte ha råd med denna best förän en 5-10 år!! oCh då kommer det ju en ny maskin.... Men hur som helst! MB och allt annat vad det heter måste ju verkligen koka ihop nått speciellt fö ratt kunna närma sig samma klass som en BMW ifårn första början!! och nu så har man ju flyttat gränsen ännu längre bort!! M3 CSL har ju ingen motsvarighet och så kommer inte heller M5 få!!! För det är väl bara BMW och några andra sportbilar som tänker i M avdelningens koncept! __ Länk /JB |
|
|
Fasiken...har problem med klippet, är det någon som har detta upplagt som QT fil eller likande...det funkar inte med den där skiten RealPlayer... Tacksam för länk, eller svar.. /K |
|
|
Får bara ljud och ingen bild på 'filmen' .... Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Jag personligen skulle inte förvånas över ett varstopp upp mot 9000 rpm. De har haft god tilllförlitlighet med varvtal upp och över 20 000 rpm i formel1 världen hela förra året. Självklart går de inte att jämföra tillförlitligheten i en motor som är byggd för att hålla 40 mil med med som skall fungera 25 000 mil + moms. Men högvarvstekniken på v10or verkar de behärska. F1 motorn har ju dessutom bara på 3 liters slagvolym. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
erito: Jag tror att det är SVCDformat på filmen så du måste ha en sådan codec installerad för tex windows mediaplayer. Jag la ut en codec nu på Länk Ladda hem den och packa upp den och kör sedan register.bat då borde det fungera att köra filmen i Mediaplayer. |
|
|
Filmen är kodad i mpeg2, dvs ni behöver en mjukvarudvd spelare eller lämpliga codecs för att kunna se filmen. Min 528i Touring Länk |
|
|
Video Lan Client pojkar... ;-) Mvh Elvis |
|
| Vet man om motorn blir på 5 liter? Räknar man på det så vill jag ha motorn till mindre än fem liter om effekt och vrid skall stämma någorlunda. | |
| Flåklypa: Läste just på AutoPower`s startsida...konceptmotorn är på 5.0liter,500hk och minst 500Nm står det...lätt under 5sek 0-100km/h..ruggiga prestanda är det i vilket fall.. :) | |
|
Fick inte heller foppas M5 länk att fungera, dock gick grannslagsmålet fint. Det var jäkligt skoj... /J |
|
|
ja MR Marsupilami den lär spöa både RS6 och SL55 0-100 ska enligt hemliga källor avärkas 1 se3k snabbare än E39 M5 dvs 4.2 sek till 100 hel sjukt 4 dörarrs familjebil 0-200 på 12.6 sek ahhhhh hoppas på lotto nu mer än nånsin... BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
Vågar man tro att riktiga tester kommer visa under 13s till 200?km/h? Låter nästan för bra, men o andra sidan är kanske effekt/vrid/aerodynamik/vikt tillräckliga?! /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.