|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| Ingen som har en mille eller så att sponsra mig med? | |
| Jodå den lät läckert och såg läcker ut! | |
|
Sliter mitt hår!!! Sitter på jobbet och kom precis på att jag missat M-J :(( Hur mycket fick man se? Hur lät den? Hörde att den skulle låta ung lika brutal som Carrera GT, kan det verkligen stämma? Jens |
|
|
Oh ja ..vilka linjer! Och det där motorljudet går inte av för hackor! :)) E61an är så vacker också! |
|
|
Ja säger bara: VILKET LJUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rör INTE de sportsystemet !!!!!!!!!!!! De MÅSTE PÅ produktions Bilen! Ja har bara blivit lika imponerad av ett annat motorljud och de kom från Carrera GT. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
MrMarsupolami: Den låt och gick som en våt dröm ursäkta språket men..... Nja Carrera GT har jag på en lång film(Tack)medans M5 kunde man enbart höra några sek typ 10-20sek. Än så länge tycker jag att Carrera GT låter bättre. /s |
|
| MrMarsupilami: Reprisen är på Lördag så du har en chans till. | |
|
Jag ska försöka få tag på det som en .mpg fil till er som missade det :) återkommer. Min 528i Touring Länk |
|
|
Starre: Jag påstog inte att detta motorljudet på något stätt överträffade GTns. Vi får se när de kommer ut lite ordentligare videos dock. Ja instämmer i att GTn låter bättre. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
MrMarsupilami: Svårt att förklara ett så vackert motorljud men jag gör ett försök :). Blanda gamla M5 V8:ans muller men vrålet från BMW:s F1 V10 så har du nog ungefär ljudet... /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
wendtan: Det var på inga vilkår mot dig jag skrev mitt inlägg en min efter dig och såg inte ditt/s Hajar du? Ps.Tack för ljud länken av GT:)) |
|
|
*Suck* Man blir alldeles rörd av era beskrivningar, grabbar... Låter som att BMW är på väg tillbaka med stormsteg och Audi RS6 och MB E55 kan slänga sig i väggen! Ska banda reprisen. Jens |
|
|
Här var det snabba ryck, sex inlägg innan jag skrev klart mitt... rekord :) /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
hihi... det var jäklar var det skrivs snabbt här. MrMarsupilami: Precis dom kan slänga sig i väggen. Framsidan på nya AMS säger ju allt "M5 kung igen" :) /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Gärna Tsaros!! :) /Manray/ |
|
|
Jag fick gåshud när jag såg och HÖRDE det MÄKTIGA ljudet från bilen!! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Vilket ljud, Vilket ljud, Vilket ljud!!!!!!!!! Mvh, Robban |
|
| Den lät så jääääävla skönt! jag måste ha en sån | |
|
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM , behöver jag säga mer? Nej alla andra har redan sagt nog :))) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| SÅG?! Jag hörde den mest. Såg den gjorde jag väl, men jag höll på att trilla ur TV-soffan av ljudet. Helt orgastiskt. | |
| Det är väl repris på lördag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.