|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Nackhåren har inte lagt sig ännu, vill haaaa !!!!! BMW när man älskar att köra bil. |
|
| Vilket motorljud! Trodde först att det var dubbat (precis som det pinsamma experiment Trafikmagasinet gjorde för flera år sedan då de dubbade en "mullrande V8" till bilderna av en Z3 1.9). Sedan insåg jag att det maffiga ljudet kom från M5:an. Med ett sådant motorljud kan jag ha överseende med bilens utseende. | |
|
Här hitter ni filsnutten med E60 M5. Länk Ni måste klicka på länken som jag angav i tråden på M5board, annars får ni upp en sur rutan med Offsite Linking. Min 528i Touring Länk |
|
|
filmsnutten skulle där stå såklart (saknar edit funktion). Min 528i Touring Länk |
|
|
humm. de blir sur ruta oavsett hur ja gör konstigt nog. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
tsaros: TACK!!! :-) /Anton |
|
|
Anton: Kan du maila mig filen eller något. De vill sig lixom inte. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
tsaros : tackar för filmen! Tänk att en så kort filmsnutt kan vara så underhållande :)) |
|
|
wendtan: Du har mail! /Anton |
|
| FY FAN VILKET LJUD!!!! Hemmabion fick jobba det var ju helt sanslöstsjukt!!! | |
|
Ljudet lirar inte alls i samma division som Carrera GT, men så fick man aldrig höra den på fullvarv heller. Av det man fick höra är ljudet är mer likt Lamborghini Gallardo än CGT. |
|
|
wendtan: om du är inne på M5board.com och bara klickar på länken så bör du kunna hämta hem filen. Högerklick och öppna i ny ruta ger dig offsite linking rutan. Min 528i Touring Länk |
|
|
Jag misstänkte att ni skulle gilla det :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Wendtan: Maila mig så kan du dra hem filen från min ftp. johan@duplo.org |
|
|
helt underbart ljud!!!! MVH///Christopher |
|
| Jag la även ut den på Länk | |
|
Haha, helt sanslöst skönt ljud! Har inte varit nåt stort fan av nya 5:an tidigare, men EN SÅN VILL JAG HA! /Micke |
|
|
Tackar alla som ville hjälpa mig. Jag fick till slut m5board linken o funka. Skulle misstänka överbelastning i samband med otur fick mig att inte lyckas. :) Flåkypa: Är de någon som påstår det? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Tack tsaros för länken! Den lät jäkligt tufft för att vara original! /Manray/ |
|
|
Kan någon mejla mig filen jag är inge bra på sånt här..........på jobbet har vi nisse:)) /tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.