|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jens! En mycket trevlig idé! Mulligt med ett större gäng E36 M3:or på en & samma plats! Vi får kolla intresset för detta! /Klas |
|
|
Daytonaviolett M3 låter urläckert=) Skulle oxå behålla M3an! Helt klart. Inga fel på M5 men en sportigare bil tycker jag är roligare=) Så länge man inte har familjer/hundar/matkassar i överflöd dvs hehe. |
|
|
Mosse: haha..fullt med M3 E46 ja....grattis. Om jag skulle få se en här ute i bushen så skulle jag vri nacken av mig och förmodligen köra av vägen.... Däremot är volvo 740 ganska vanliga.... ///M3 |
|
|
Hör ni. Jag har fullt med barn/matkassar/katter... och går och drömmer om e36 m3 3.2... gärna 4 dörrars. Men men den är för liten;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Jag tycker jättemycket om M3 E36 och alla andra M3:or, men skulle aldrig byta en M5 E34 mot en M3 E36. M5 E34 är handbyggda och har inte tillverkats i så många exemplar, ganska så speciella m.a.o. //Schnitzer |
|
|
Vet inte om det där med "handbyggd" egentligen är så stor fördel....tänk om montören just blivit varslad....och lägger en fimp i cylindern....då blir det inte så bra! ;) Skämt & sido ALLA ///M bilar är kanon! och alla som ägaer en ska vara nöjd med sitt val! :-) |
|
|
mosse: hittade 2 fimpar i 5e cylindern igår. Blev inte glad;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Byt om du känner för det, känns det rätt för dig och om du Kan du leva med den lilabruna färgen så slå till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.