|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sani: Ja du, det är en underbar bil.=) Tar S klass, Ls430, 7serie mfl. i komfort och kvalitetskänsla. Är även rolig att köra med sportdämparläget och sänktkaross, trevligare servo än S klass och Ls430. A8an och 7serien är möjligtvis roligare på vägen men som sagt, en lyxbil ska vara bekväm. ;o) Har det nödvändigaste i utr. väg, läder, navi, elinfällbaraspeglar, pdc, dubbla xenon(hel &halv), skisack, telefon, individuell 4zons clima, cd vxl, dubbla rutor, automatisk avbländbara speglar, regnsensor, luftfjädring med två lägen samt dämpare med fyra lägen, servotronic, osvosv, ja listan kan göras lång. Jag är väldigt nöjd med bilen, det enda jag kan klaga på som jag tidigare nämnt är hastighetsbegränsningarna här i landet hähä. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Har den farthållare..?...det näst viktigaste tillbehöret på en bil efter AC anser jag.... /Simon |
|
|
simon_en: Ja d klart den har..!!=) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Ok, känns tryggt!....Tom min Vectra har det! Och "tacklucka" (medvetet felstavat)! /Simon |
|
| ...men skall jag tolka ditt uteblivna svar (Soki) på motorfrågan som att du inte har W12:an?... :-) | |
|
Vad jag vet är den V6an (3,2l) /Simon |
|
|
Oj, ja det är 6an. Tänker inte köpa en W12a förens jag har råd att köra en W12a så mycket jag vill. 6an duger i väntan på en V8. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.