|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nej de e inte så himla mycket pengar, bättre än att kasta ner en jävla massa pengar på m30 sugmotor Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
Servas: Har varit och provat 636 nyss! Tyvär åker jag på lådbyte igen...:( |
|
|
Säg den lycka som varar för evigt :) Hur gick den i övrigt då? |
|
-BeeMWe- |
Annan kam Volvoinsug spridare Chip |
|
Volvo insug?? en liten förklaring kanske Livet är ingenting för amatörer... |
|
Hello Nasty! |
Tycker nog du ska hoppa över M5 motorn eftersom du inte verkar vara killen som är född med en skiftnyckel i näven, inget illa menat men visst är det lite jobb samt att det kan bli probl. i SBP. Lyssna på Pelle ang. ALPINA motor, ett mycket bra tips! Motorn är byggd på en 3.5l M30 man kan säga att du slipper trimma din om du köper en sån istället för den är redan färdig. Men visst ring Enem om kam och portningsjobb plus inslipning av ventiler så får du se vad dom vill ha för jobbet. Mvh/Henrik |
|
<<Hello Nasty>> Lungt! :-) Jag har inte bestämt mig ännu om vad/hur jag skall göra, men det visar sig. Tack för alla tipsen jag fått på denna tråd! Ha en solig och varm dag. Mvh Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
| M5 3,6 l billigt o mycket prisvärt började bygga turbo men de springer ju iväg på nåra jävla priser men m5 3,6 15000-20000 ca 330hk utan kattar och stort avgas chip .de räcker jakligt länge kunde inte komma på nåt mer prisvärt .lycka till lappen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.