|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| ang, låsena,många "gamla" bilar kan låsas upp och startas med nycklar från andra bilar av samma typ,saab 99/900 är ju bedrövlig på det viset,exempel,jag hade lånat farsans 900-84,och åkte till en polare, som är saab frälst,han hade en 81 en 84 och en 88 900 på gården, vi diskuterade just det där med nycklarna och slitna lås,jag tog nyckeln ur farsans bil och kunde starta alla hans bilar med den!,den ena gick dock inte att låsa upp med den nyckeln,dock med en nyckel från hans andra bil,helt otroligt.så en krycka sitter numer i pappsens saab! | |
-BeeMWe- |
Eller så skaffar ni en sån här... Länk |
|
*garvar* Kan se det framför mig...Jossan patrullerande parkeringen med ett svärd för 3000 spänn...jakten på biltjuvarna fortsätter...;0) Njae..kanske ska satsa på ett Carguard eller dylikt istället..? =D Men det är ju för tusan katastrof det där med låsen. Faktiskt. |
|
|
tja föressten 99! =) >sixpak, ja skulle åka me min polare Erik så hoppade jag in från passagerarsidan med min andra polare peters Volv*-nyckel...=) LITE förvånad han blev... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
folk som inte kan hålla reda på vad som är mitt å ditt såna ska man bryta nacken av med en gång!! //norda |
|
Sandro |
Hur gick det med bromsbeläggen.. ;o) |
| Jag lät montera larm i min för ett halvår sen och innan dess hade jag köpt en ABUS-krycka........så nu är min bil inte speciellt lättsnodd | |
|
Ang: hur dom lyckats köra utan att ha sönder tändnings låset, Morsans Golf blev stulen för några veckor och där var det inte heller nått som var trasigt, upptäckte däremot att tänd-låset satt lite löst, så jag öppnade och kollade, dom hade helt enkelt haft med sig ett eget tänd-lås, och sedan bytt tillbaka, haha dålig konstruktion, låset satt bara i insex skruvar, kanske inte är samma på Bmw, men kan tro att d är så dom har gjort även med din bil.. Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
|
Finns alltid folk som samlar på andras grejer så att säga:P. Har dock aldrig haft något inbrott i bilen trots att jag glömt att låsa både e34an och e60n med plånbok o mobil kvarliggandes :P Var med om riktig rysare förra året, hade lånat morsans audi för att åka och fiska, ställde bilen på en parkering precis jämte en 70-90 väg... Glömde att jag hade en laptop i väskan plus mobilen... Kommer iaf tillbaks senare till bilen och då möts man av en avbruten knivspets som sitter i låskolven... Well idioterna kunde inte ens komma in i en gammal audi 80:) Däremot så har dom vart i garaget precis brevid huset och snott diverse saker... Både otur och tur att man inte har sett dom... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.