|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Just nu känns livet rätt trist...när jag kom ut på parkeringen vid skolan igår så var pärlan min borta. Försvunnen. Stulen. Förstår inte, det var ju mitt på ljusa dagen! Hur vågar dom? *suck* /Jossan - ledsen | |
|
Man blir så lack på sånt där... Hoppas att du hittar den. Är ju garanterat några snorungar från skolan som har snott den för att ut och busköra lite. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Fy fan... Sörjer med dig.. Skulle bli jävligt förbannad!! Försäkrad? / Matte!! |
|
|
Ja, jag var helt knäckt igår. Börjar väl lugna ner mej lite nu. Jag vette f*n om det är några från skolan, men är det det och jag får reda på det då...jag dödar dom! Tyvärr kommer jag väl aldrig få reda på det *suckar*. Det är det som är det sorgliga, höll precis på att byta försäkring från trafik till halvförsäkring. Skulle göra det imorrn efter skolan, hann dock aldrig så långt. Ironiskt va? Får inte ett korvöre av försäkringsbolaget liksom. Helvete. |
|
|
helt sjukt. Det är när man bestämmer sig om nått som det går åt helvette istället. jag bestämde mig för att sälja bilen, då blev jag påkörd, killen ljög och det blev ord mot ord alltså fick jag stå för mima skador och han sina. Bilen sjönk med minst 8000 i värde :( Vilken skola går du föresten? Reg nr på bilen? |
|
|
Ja, det är ju så ironiskt liksom. Läskigt. Det var lite typiskt, skulle lämna in för bromsbeläggsbyte idag också. Svårt och få tid, och när jag väl får det blir bilen stulen. Går i Kärrtorps Gymnasium. Reg nr FCC 846, håll jättegärna utkik! |
|
|
Den är diamantsvart. Ser ut såhär (ursäkta långa länkarna): Länk Länk Länk Funkar inte bildern, gå direkt in på mitt fotoalbum: Länk |
|
|
Ska hålla utkik! / Matte!! |
|
|
Skriv in den här ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Släng upp en hittelön så kanske folk jobbar för dig:P Man kanske borde spana efter stulna bilar o tjäna pengar på det.. folk sätter ju ut ganska okej m hittelöner ibland:) | |
|
Mycket tråkigt! Ja som sagt skriv in den i listorna som finns över stulna bilar! Länkarna funkade inte tyvärr, inte för i alla fall... Lycka till med allt merjobb! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Hmmmmmm, man får inte ha något ifred :-(. Jag gråter med dig. Men det var ju lite tur att du inte han lackerat den iallafall som du har skrivit om tidigare. |
|
|
M-johan:Va e de för snack om hittelön,klart som fan att om vi ser bilen så medelar vi detta utan hittelön.De e ju skit synd om tjejen. Missuppfatta mig fel,men om du själv hade blivit av med bilen hade du väl blivit själaglad om någon hade hittat den åt dig,utan att du skulle behöva sätta ut en hittelön.OK de e ju upp till var o en om man vill ge hittelön,men det viktigaste måste ju ändå vara att visa medmänsklighet.Inte att leva på andras olycka.Tjejen hade ju inte försäkring på bilen,så om bilen kommer tillrätta så lär hon nog behöva pengarna till att fixa till bilen efter stölden. Ta nu inte detta på fel sätt,detta e bara min syn på de hela. De e för jävligt att man inte kan få ha sina saker i fred från TJYVPACK!! Fjällan:Hoppas din bil kommer tillrätta MVH M-ogge |
|
| Du missuppfattade mig... Hade jag sett bilen stå parkerad någonstans så hade jag givetvis slått en signal till polisen... Men vad jag menar är att folk blir mer sammarbetsvilliga ifall en hittelön finns med... Jag hade slängt 1000kr i en hittelön... | |
|
No hard feelings M johan, Jag förstod att det inte va menat som det lät,därav att du inte skulle missuppfatta mitt inlägg.Man blir ju så jävla förbannad på att man inte kan få ha sina saker ifred.Tyvärr så finns det ju människor som du ironiskt påpekar mer eller mindre lever på andras olycka. Ha de gott MVH M-ogge |
|
|
Glömde tillägga :) mitt inlägg va inget påhopp på m-johan utan mest en allmän lobotomi på folk som på allvar tänker i såna banor. OCH NEJ,,,JAG E INT MEDLEM I PINGSTKYRKAN |
|
|
ja man blir ju less på dessa tjyverihistorier =( jag har som tur än inte blivit utsat för tjyveri men skulle man komma på nån med det på ens bil då skulle han få beställa ambulans från gården. Det är trist när folk inte kan se skillnad på ditt och mitt. Hoppas bilen dyker upp i någotsånär bra skick så du inte behöver lägga multum me flis på den /Stefan K |
|
|
de e jobbigt när folk inte kan skilja på mitt o ditt.. hoppas dom/du hittar bilen.. va förresten inne på macken ida o när man står där inne så hör ja ett larm dra igång.. tänker inte så mkt på de.. men när ja kommer fram till kassan va ser man då jo att de va min som tjöt.. fast nu hade övergått i att bara blinka.. men tror ni att nån av de 10-15 övriga såm stod ute på planen hade sett nått?? nope.. tur att man låser varje gång man lämnar bilen.. Mvh. Richard. |
|
-BeeMWe- |
På tal om något helt annat... Det är fanimej inte ofta en E28 är rak i linjerna mellan huv och skärm. |
|
hoppas ni hittar den blir så sur på folk som inte vet skillnaden mellan mitt å dit, förövrigt såg den ganska fin ut synd den är stulen nu bara ... Mvh Niclas BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
M-ogge Lugnt. Det kommer alltid att finnas folk som lever på andras olycka, se t ex på bilmekaniker som lagar bilen då du har haft otur att krocka eller göra sönder något eller på skrotningsfirmorna... jaja världen är rutten:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.