|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Halvförsäkring är fixad nu, känns mycket bra :-) Rattkrycka ska jag försöka fixa imorrn om jag har råd :-S Annars får det klara sej ett tag...grämer mej lite för att jag skulle lämnat in den för bromsbeläggen i fredags, och nu missade tiden..men men..jag fick ju bilen tebax :-D Haha jaa...men det kan ju vara kul med fläckhumor...ibland...:-P /J |
|
-BeeMWe- |
Kom med den till Uppsala så gör jag det gratis. |
| lol | |
|
AHHHHHH VAD SKÖNT!!!! Va glad jag blir=) Nu kan jag sova gott!!! Det finns en Gud trots allt... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
300+: Ja, nu kan jag också det :-D Men det där med Gud asså...det lämnar jag osagt ;-) -BeeMWee-: Hey, vad snällt..! :-D Hmm...Uppsala säjer du...*funderar* |
|
|
love is in the air..... :) Kanek kan bli nåt där mellan Najntynajn och -BeeMWe-...... ett broms beläggsbyte kan leda till mycket.... *asg* --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
haha :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
-BeeMWe- |
Haha *ler* |
|
Ha ha..! Glöm inte tärningarna! ;) / Matte!! |
|
| Haha...*lite generad* | |
|
Ett tips ang. det där med mobilen om du skaffar en till (ganska troligt va?). Skriv ner mobilens ID-nummer så kan den blockeras från nätet om den blir stulen. På så sätt så blir den obrukbar för den som ev. har stulit den eller den som ev. har köpt den stulna telefonen. Kommer inte ihåg vad det där nummret kallas, men det går att få fram på lite olika sätt beroende på mobil. ;-) Bra att allt löste sig, jag hopas att jag (och ni andra) aldrig råkar ut för något sådant. Skulle nog hamna i koma eller något om jag upptäckte att min bil inte stod där jag ställde den sist... /Hammar |
|
|
Kom just på vad nummret heter. Det kallas IMEI-nummer. Det går att få fram t ex. på en T68i, tryck: *#06# (Bra att ha då man gör en anmälan) Bara ett tips, tack för mig. ;-) /Hammar |
|
|
-BeemWe- : Bra raggningsreplik... Min käre mor skulle en gång byta ett däck på sin mercedes och jag vet inte HUR många män som var framme och ville hjälpa henne osv.. När man själv ska fixxa något som kille så vill inte en enda hjälpa till gratis...:P |
|
| Hehe, det är ett privilegie vi tjejer har :-) Ganska trevligt faktiskt :-P | |
| Jag tycker att det är lite orättvist faktiskt...och ni tjejer ska prata om ett jämställt samhälle...? Hmm... | |
|
Antonio: Det ska bara vara jämnställt/jämnlikt när det gynnar det kvinnliga könet annars är det inte så noga.. Konstigt (men enligt min erfarenhet sant) OBS, detta ska inte ses som ett påhopp eller något. Mvh Carl. |
|
|
Jag kan bara hålla med, jag försökte rulla upp byxbenet lite och visa mina fina ludna ben för folk och få dem att stanna, men det gav bara motsatt effekt. Vart är världen på väg, är det inte jämnställdhet vi strävar efter? ...kunde inte låta bli. :-) /Hammar |
|
|
Härligt att dom hitta din bil orörd du kanske ska dust for fingerprints på utvikssidorna i herr tidningen :-) BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
En meningslös kommentar egentligen men det där med IMEInr är nästan meningslöst, är hur lätt som helst att sätta ett nytt tyvärr... Bra system i teorin dock... ;-) |
|
|
Antonio/Carl L: Då har ni nog inte träffat dom "riktiga" jämställdhetskämparna...för dom kämpar för jämställdhet, oavsett kön. Men visst, ibland kan jag faktiskt uppleva det lite som ni gör också :-) getrag: Haha, njae...den där tidningen får ligga där den hör hemma... ...under kudden. ;-) Närå. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.