|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Eftersom uppslutningen på fikaträffen var rent ut sagt helt värdelös så sätter jag ett nytt datum på "bmw driftingcontest 2004" kommer att gå av stapeln 27/3 plats kommer att meddelas i god tid.Men det kommer att bli i närheten av Umeå. Alla intresserade kan meddela intresse här. Namn och Bil + modell tack. (för att vi ska kunna föra protokoll på bästa sätt). Vi ses! //Fredrik Drive hard or go home..! | |
|
kom igen nu..... Drive hard or go home..! |
|
|
som vädret är nu lär det vara ordentligt slaskigt och osäkert underlag då, kan vara blåis eller asfalt, man vet aldrig, men det är ändå en jävligt bra ide "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Har planerat att använda isbanan här i hörnefors,han som sköter om den har lovat oss att vi får vara där. Och han ser till att den är i det skicket vi vill ha den.... så underlaget är inget problem.. Kommer du? Drive hard or go home..! |
|
|
En sak till.... TÄVLINGEN ÄR FLYTTAD TILL 3/4.....pga annan aktivitet helgen innan. Drive hard or go home..! |
|
Morbid |
318 Drifter Blev det inget av drifting träffen? Då kanske man har fått ordning på biljäveln så då kanske man kan vara med nästa gång. |
|
Morbid...spelar ingen roll om du så byter motor..jag vinner ändå..=) Nee,men du äro så välkommen. Blev bara 2 bilar sist..och 4 kameramän..=) Drive hard or go home..! |
|
|
jag kunde tyvärr inte komma på träffen som va i helgen...jag va me tjejen hela veckan och så hade jag inte min bil heller=/. utan jag fick köra me tjejens pappas audi 100, ville inte komma dit med den.. men nästa gång så kommer jag...det lovar jag!!! // tobias |
|
|
lustigt....det är flera som skrivit i denna tråd men ingen som ordagrant skrivit Namn bil+modell och Jag kommer....osv. Suck....blir väl som vanligt,..ingen kommer. Drive hard or go home..! |
|
|
den 3/4 så är det i samband med fikaträffen igen.... Jag kommer iaf :) Namn: Juhani Bil: Canon Modell: EOS 10D nej nu blev det lite fel ;-) |
|
|
Men...det var då tusan vad fikaträffar det blir hela tiden.=) Jag ska väl kanske föregå med gott exempel då?... Namn: Fredrik Bil: Bmw trologtivis...=) Modell: 318i. Drive hard or go home..! |
|
|
men hur stavar jag egentligen?... troligtvis ska det stå inte trologtivis... Kanske kör en vanlig fikaträff och kör driftingcontest dagen efter? eller vad säger ni? Drive hard or go home..! |
|
|
Fikaträffarna är ju varje månad... ;) Länk Men sen så ska vi väl inte blanda ihop driftingen med bmwcs... det är ju två skillda händelser :) |
|
|
Precis...Driftingen är helt och hållet mitt påhitt,har ingenting med bvmwcs att göra.... Men lite fler männsiskor som vill vara med skulle ju inte skada...=) Jag hoppas stensth kommer med kombin och visar hur man gör...=) Drive hard or go home..! |
|
| Jag hinner nog inte att få ihop kombin innan dess!=( Sitter på konferens just nu och helgen som kommer hinner jag inte göra nåt åt bilen, sen dröjer det två veckor till innan jag kommer hem igen!=( Fårse hur det går..... | |
|
Jag ska hålla tummarna att du får ihop den. Drive hard or go home..! |
|
|
4/4 är träffen flyttad till nu, banan var upptagen den 3:e..... Mer info kommer inom kort. Drive hard or go home..! |
|
Morbid |
318 drifter Nu har jag fått iordning bilen så nu går den som den ska. Men tyvärr så är man ju fattigare än en kyrkråtta så man har ju inte fixat mina tvåor än. Men drifta kan jag ju göra ändå...... =) |
Morbid |
Det var ju det här med modellen osv Model: BMW 320i -86 Namn Mikael Nöjd nu 318 Drifter eller? =) |
|
det duger det där gullegubben...puss på dä...=P Vet ej om isen kommer vara brukbar den 4/4 om det ska vara såhär varmt.....! Får väl fara dit en viss person..*host morbid host* körde av vägen? |
|
|
kom igen nu.... vi måste väl kunna bli fler än 2 stycken..?? Drive hard or go home..! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.