|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har jag varit duktig igen ! jag har lyckats låsa in min enda nyckel i bagageutrymmet. En låssmed och en kille från larmassistans har gått bet på att göra ett bryt i bilen. Hur f*n bryter man sig in i bilen. | |
| Skulle du borra i din 530 och köra in en mejsel och hoppas att luckan öppnar sig ? | |
| Har du fällbart baksäte, så panga lilla sidorutan, fäll ner baksätet använd sedan någonting för att skrapa fram nyckeln innifrån bagaget, men har du larmat på bilen så kanske du får sätta på dig hörselkåpor först, | |
| BMW kan beställa nya nycklar åt dig om du har chassienumret till hands. (Reg-beviset t.ex.) | |
| är inte så lätt att slå sönder en ruta på bmw och mb kan ja lova. har en kompis som råkade ut för samma sak, han kunde inte slå in sin ruta på sin mb, den lilla i bak, och då slog han med en slägga! dom fick ta fram vinkelslipen och skära upp rutan istället =) | |
| Nu är det löst iaf. Micke på Assistancekåren hade ngn sorts pistol som han gick in i låset med. Dagens hjälte i mina ögon! | |
Gold |
HumAnyt , hur ska jag forumlera det här hmm.. alla bilrutor går att ha sönder med en sak som inte är större än 3-5mm i omkrets, ett specielt ämne som skapar en reaktion. Och detta ämne sitter i alla bilar.. och alla har det garantear i sitt garage :>. kemi! :)) |
| Jag antar att han hade samma pistol som ingår i alla tjuvars standard utrustning.....huva...... | |
Gold |
det är dessutom helt ljudlöst :P |
Tigerr |
säg det. eller inte.. eller gå tillbaka till lågstadiet.? |
Gold |
det var bara ironiskt, då killen slår med slägga och kommer inte in. nej jag säger det inte, vore inte allt för smart. |
| Använd en buss-knackare för att få upp rutan. | |
| >>Gold...Säg då ist..Varför säga något överhuvudtaget om du inte vill berätta fortsättningen?? | |
|
Gold: Varför började du nämna något från första början när du ändå inte skulle säga det............................................ Vad är det som inte skulle vara smat med det? |
|
| sorry... såg nu att någon kom före med den frågan :-) | |
Tigerr |
Gold Gold Gold Gold Gold.! berätta nu.! =D |
|
Krossa en propp och släng på en ruta och kolla vad som händer Mvh, Robban |
|
Tigerr |
ZxD - ärligt.? jag trodde bara att det var nått påhittat.. får kasta på grannens bil då. vill inte testa på den egna.. |
| Tändstift! | |
|
Man kanske skulle fixa en extranyckel...låter inte så kul :( //Thorssa |
|
Gold |
jaja.. det jag syftade på var som nämt ovan, tändstiftets porslin (krossat) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.