|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Tack för ditt svar. Jag är inte helt ovan vid att mecka bil och el, så grejorna sitter ordentligt. :) Men jag funderar på om det kan vara sträckaren i sig som det är fel på? Eller om det eventuellt kan vara att kabeln som kommer upp ur golvmattan, som har ett brott under mattan. Lite less på det för tillfället. Blir väl och sälja bilen som den är. Ska ta en titt till i din blogg efter jobb. Tack. Mvh Andreas |
|
|
Hej, jag lånar denna tråd då mitt problem är samma som de andras. Jag var iväg och köpte en repkabel på BMW, dock ser kontakten (Grå) som ska kopplas in i en hane från bilens kablar annorlunda ut. Det följer inte med någon annan kabel eller hane heller. Dessutom har någon klippt bort den gula kontakten på den gamla kabeln och det är två helvita sladdar... så vet inte hur dessa ska sitta om jag skulle skaffa en egen hane eller skara ihop dessa på annat vis. Någon som har ett kopplingsschema på detta eller vet vilken kabel som ska kopplas på vilken? Har kollat Hassos blogg och där går det att förstå och dra vissa slutsatser, men inte tillräckligt i mitt fall. Jämfört med hans första bild så har jag bara kabelbiten fram till bältessträckaren och som sagts innan en annan kontakthona |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.