|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Länk | |
|
Gustav: Den blir bara snyggare och snyggare för varje gång man ser den, undra fall man kan ha den som firma bil....... Ps.Tack Gustav för dina länkar som de lägger ut dom är Guld värda |
|
|
du, den var inte ful. " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
Kanon! Men bort med gälar och sätt dit M speglar! Mike |
|
| Mama mia, la bella addormentata:) | |
|
Tråkig, intetsägande.... ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
| Håller med att den ser tradig ut. Föredrar E39 ser brutalare ut. | |
| Tror nog de flesta kommer gilla den då den ses i trafik... Ikluderat M5 E39 ägare. | |
| Gustav@ även E34 M5-ägare ;) ? | |
|
Än mer ;) Denna motor har ju racinghistorik, det klagades det ju om innan :) |
|
Zafiro |
brutalaste M5 ngnsin, E39 känns omodern igen.... |
|
även om jag har en E34 M5(touring) så måste jag erkänna att den brutalaste M5:a hittills heter E28 !! - (på en bana svänger det !) - E60 M5:an är förmodligen/förhoppningsvis mycket bättre än vad den ser ut som men det gäller ju övriga 5-serien också MEN om man nu inte -vänjer sig- vid utseendet så är det ju kört - av allt som B(angle) M(uss) W(eg) var inblandat i har jag lärt mig att tycka om Z4:an, den är faktisk 'ok' - (tur är väl det att smaken är olika) menar du F1, Gustav ?;) |
|
mafia_shq |
den ser tuff ut ! |
Zafiro |
svart funkar kanske... Länk |
| Yes. | |
| Precis lika grotesk som "standard" E60. Jag ser absolut ingen orsak att köpa detta monster till bil, motorn må sedan producera 200 hk/L eller varva 20000 r/min. Jag skulle hellre satsa pengarna på nåt man njuter av att titta på såväl som att köra! Det gör man inte i detta fall, tvivlar inte på att man njuter av körupplevelsen men då man stiger ur bilen och tänker på summan man betalat för den fula skapelsen jämfört med motsvarande bilar i motsvarande klass så är valet enkelt. GO MB!!! | |
|
Well...tycker iaf att nya 5-serien är betydligt smäckrare än nya 7-serien.. M5 E60 kan nog bli en "hit" ändå :) Mvh Janne. |
|
|
Jag måste nog säga att den ser jäkligt frän ut. Nedre spoilern är mycket smäcker (om inte iögonfallande). God design tar tid att sätta sig :) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Får man en sån där i backspegeln så åker man nog i diket. Ser mycket grymm ut :) /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Frågan är snarast - hur länge kan man behålla körkortet bakom ratten i denna underbara djävulsmaskin? /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Suck! Den är varken snygg eller tuff den ser bara otroligt vulgär ut. Elegansen hos BMW är borta. De vackra linjerna hos föregående modeller har förvandlats till något som bara en 20:åring kan tycka om. Jag kommer att byta till Mercedes eller Peugeot som just nu har otroligt vackra karosser. Svepande linjer som följer bilen i pefekt harmoni. Synd för annars tycker jag att BMW är den bästa bilen man kan köra om man vill ha roligt, Mvh Spider Bmw är rätt okey!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.