|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Kola och ramsteiner G-Nig |
|
|
Metal såsom, Rammstein (German Power;), Paradise Lost, Running Wild (German Power;), Black Sabbath, tidiga Judas Priest, tidiga Kiss, Iron Maiden, WASP m.m ------ Länk Länk |
|
|
i min bil går Iron maiden - fear of the dark/2 minutes to midnight Matchbox 20 - Bed of lies Alice cooper - poison Christian Aguilera;) - ? Joddla med siv - aj aj aj, kylarspray The Roots (feat. Cody Chesnutt) - Seed 3 Doors Down - Here Without You ACDC - Thunderstruck Bruce Springsteen - Cadillac Ranch (grym!) Dwight Yoakam - A Thousand Miles From Nowhere Reo Speedwagon - Take it on the run Midnight Oil - Beds Are Burning Nick Kamen - I Promised Myself Stevie Wonder o Dionne Warwick - Thats What Friends are For Black Sabbath - Paranoid Kim Larsen - Blip-båt och This is my life(danskt, härligt..) Chris Isaak - Wicked Games The Police - Every Breath You Take osv... ;O) Mvh, Christian |
|
|
Just nu i CD:n: Bad Religion - The Empire Strikes First Midtown - Forget What You Know Strike Anywhere - Exit English Audio Karate - Space Camp Descendents - Cool To Be You Audio Karate - Lady Melody Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
ChristianF Många kanonlåtar i din samling.Ett tecken på att man börjar bli till åren är när man inte förstårsig på ny musik tex Kalle H´s musik samling har jag aldrig hört talas om fast det är säkert bra musik.Nog för att jag är Tysk men gossarna i Rammstein dom är inte bra. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Jag håller med om att Cd-spelarna med Mp3-stöd är grymt bra! Känns som att ha en hårddisk i bilen när man stoppar in en mp3-skiva med en ca 10 album.. då behövs ingen cd-växlare ;) Det som spelas i dagarna är; Behaglig bilmusik: The Weakerthans - Fallow Get Up Kids - On a Wire Chixdiggit! - From Scene to Scene Bilmusik som uppmanar till höga hastigheter: Guttermouth - Covered with Ants Ten Foot Pole - Unleached Strung Out - An American Paradox --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Smaken är som baken - delad. Men jag själv lyssnar på Depeche Mode, Front 242, S.p.o.c.k, Nitzer Ebb,Mobile Homes, Kraftwerk, Karl Bartos (nya) |
|
|
Jasmin.moberg// Tur att man inte åker med dig:)) ------ Länk Länk |
|
|
Nils, Oroa dig inte! Det är inte många jämngamla med mig som begriper sig på min musiksmak heller, och än mindre känner de till banden jag nyss räknade upp...det är väl jag och Olof ungefär :)) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Kalle Okay vilken tur jag började känna riktigt gammal när även Olof räknade upp sina mystiska grupper/låtar.:) ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
| Grodan// Grodor får inte smutsa ner min pärla ;) | |
|
Gemini Five`s skiva Babylon Rockets är riktigt skön att lyssna på i bilen. ("film-musiken" till Getaway In Stockholm 4) MVH / Jacob |
|
|
Christian F, Låter som vi delar musiksmak till viss del. :) I min skiva rullar för tillfället denna mp3-blandning Eldkvarns bästa Matchbox 20 Barenaked Ladies Robbie Williams Brooks & Dunn Kenny Chesney + några andra enstaka låtar... P.s "A thousand miles from nowhere" är rätt skön på en slingrande landsväg med taket nere faktiskt. :) Mvh Anders Länk |
|
|
Vilka bmw stereos stödjer mp3 skivor? Nån som har nån aning om vart z4:ans aux ingång sitter..? Står ju att det skall finnas en sådan...! /Cronor |
|
|
Idag får man ge fan i krogen. För ni missar väl inte svt:s stora hårdrocksnatt som går av stapeln kl 21.00?! Program: Länk Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Haha... sitter precis o planerar resan ner till bolaget för inköp av lite dryck till den stora kvällen :) ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Det som går hårt på bilstereon just nu är the Pixies... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Ander S. : Du hade en skiva som man inte alltför ofta hör att folk lyssnar på här men som är grymt bra! Eldkvarns bästa! En helt underbar skiva :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Anders S. skulle det givetvis stå.. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Taxi Soundtrack 1 & 2. Fransk rap när den är som bäst. IAM's skivor funkar också. Fattar itne ett dyft av vad de sjunger om, men tycker det funkar bra i bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.